PracaGrupypl.praca.dyskusje › RB EXPERT jakie opinie, jakie wrażenie?

  • 1. Data: 2005-06-24 21:26:00
    Temat: RB EXPERT jakie opinie, jakie wrażenie?
    Od: "FREELANDER" <f...@o...pl>

    Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z grupowiczów pracował/pracuję w firmie
    RB EXPERT i jak wygląda realnie strona finansowa? Właśnie jestem po
    rozmowie z dyrektorem warszawskiego oddziału i pomijając inne szczegóły
    możliwość zarobków, które mi zaproponował są dość duże. Oczywiście opiera
    się to na prowizji, ale też podstawie.

    Generalnie, chodzi mi o to czy ktoś może się podzielić jakimś
    doświadczeniem w tejże firmie i realnością zarobków.

    pozdro
    martiN

  • 2. Data: 2005-06-26 18:21:12
    Temat: Re: RB EXPERT jakie opinie, jakie wrażenie?
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    ci sami ludzie zbudowali expandera

  • 3. Data: 2005-06-28 06:17:36
    Od: "FREELANDER" <f...@o...pl>

    OK, ale się trochę nie orientuję...to dobrze czy źle??

    pozdro
    martiN