PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chcialbym poznac swoje wady......

  • 1. Data: 2003-03-31 18:48:10
    Temat: Chcialbym poznac swoje wady......
    Od: "muzzy" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Tak mnie ostatnio naszlo zeby przygotowac sie do powaznych rozmow
    kwalifikacyjnych jakie mnie czekaja i zastanawialem sie nad prawie pewnym
    pytaniem czyli: "Jakie ma Pan wady i/lub (dowolne uzupelnienie zdania)".
    Kazdy z nas uwaza sie za tego naj...a jak juz wezmie sie na samokrytyke to
    do glowy przychodza jedynie malo znaczade drobiazgi:, dlugo spie, glosno
    mowie, chrapie, jestem gruby/chudy, wysoki/niski. Co zrobic zeby poznac
    swoje prawdziwe wady, takie ktore widzi np rozmawiajacy z nami HR-owiec? Do
    kogo sie zwrocic z takim pytaniem? Niestety rodzina, przyjaciele i znajomi
    oceniaja mnie bardziej subiektywnie niz ja sama poza tym to nie
    profesjonalisci.
    Wiem ze powazne firmy po pierwszej rozmowie wraz z uzasadnieniem odmowy
    udzielaja kilku cennych porad. Niestety (a wlasciwie stety) dwie takie
    firmy, ktore mnie zaprosily na wstepna rozmowe zaprosily mnie na kolejne
    etapy a w zwiazku z tym moje "niedociagniecia" sa na razie ich slodka
    tajemnica. Czekaja mnie kolejne i duzo dluzsze niz wstepna rozmowy z
    managerami i wiem ze takie pytania sa prawie zawsze. Szczerosc przede
    wszystkim i chetnie opowiedzial bym o swoich wadach i co robie zeby sie ich
    pozbyc ale najpierw przydaloby sie gdyby ktos obiektywny i surowy mnie
    ocenil.
    Ma ktos jakis pomysl?
    Dzieki
    Muzzy

  • 2. Data: 2003-04-01 00:06:01
    Temat: Re: Chcialbym poznac swoje wady......
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "muzzy" <m...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > kogo sie zwrocic z takim pytaniem? Niestety rodzina, przyjaciele i znajomi
    > oceniaja mnie bardziej subiektywnie niz ja sama poza tym to nie

    zastanow sie nad swoimi wadami w kontekscie pracy i popros o ocene
    swoich wspolpracownikow.
    oczywiscie najlepiej takich, do ktorych masz zaufanie i wiesz, ze nie
    odpowiedza ci z czystej zlosliwosci.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 3. Data: 2003-04-01 05:07:37
    Od: "Irek" <j...@w...pl>

    > zastanow sie nad swoimi wadami w kontekscie pracy i popros o ocene
    > swoich wspolpracownikow.
    > oczywiscie najlepiej takich, do ktorych masz zaufanie i wiesz, ze nie
    > odpowiedza ci z czystej zlosliwosci.

    A jak juz zostaniesz szefem to wyciagnij notes sprawdz nazwiska i wiesz co z
    nimi zrobic :-))))
    pozdrawiam
    Irek

  • 4. Data: 2003-04-01 09:11:34
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "muzzy" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kogo sie zwrocic z takim pytaniem? Niestety rodzina, przyjaciele i znajomi
    > oceniaja mnie bardziej subiektywnie niz ja sama poza tym to nie

    Kazdy jest subiektywny: i wrog i przyjaciel.
    Mysle jednak ze nie powinienes bagatelizowac wad, o ktorych mowi
    Ci twoj przyjaciel oraz zalet ktore mowi Twoj wrog.

    Natomiast wracajac do tematu: coz, sluchaj co mowia ludzie
    ktorzy Ciebie znaja. I sprobuj z tego wyciagnac jakas srednia.
    Raczej odrzuc te glosy, ktore pochodza w tym przypadku od
    osob, z ktorymi Ci sie nie uklada wspolpraca.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 5. Data: 2003-04-01 10:04:16
    Od: "J o k e R" <z...@p...onet.pl>

    hej

    Muzzy, nie biez tego do siebie, ale wystarczy przeciez popracowac rok-dwa i
    normalny czlowiek nie powinien miec problemu z okresleniem swoich wad w
    kontekscie pracy zawodowej. Skoro nie posiadles tej umiejetnosci, to pewnie
    nie aplikujesz na powazne stanowisko, a skoro tak, mozesz smialo powiedziec
    ze lubisz jesc za duzo slodyczy albo za dlugo spisz...z pewnoscia ani Ci nie
    zaszkodzi ani nie pomoze...

    J o k e R