PracaGrupypl.praca.dyskusjeChcialbym poznac swoje wady...... › Chcialbym poznac swoje wady......
    From: "muzzy" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Chcialbym poznac swoje wady......
    Date: Mon, 31 Mar 2003 20:48:10 +0200

    Witam,

    Tak mnie ostatnio naszlo zeby przygotowac sie do powaznych rozmow
    kwalifikacyjnych jakie mnie czekaja i zastanawialem sie nad prawie pewnym
    pytaniem czyli: "Jakie ma Pan wady i/lub (dowolne uzupelnienie zdania)".
    Kazdy z nas uwaza sie za tego naj...a jak juz wezmie sie na samokrytyke to
    do glowy przychodza jedynie malo znaczade drobiazgi:, dlugo spie, glosno
    mowie, chrapie, jestem gruby/chudy, wysoki/niski. Co zrobic zeby poznac
    swoje prawdziwe wady, takie ktore widzi np rozmawiajacy z nami HR-owiec? Do
    kogo sie zwrocic z takim pytaniem? Niestety rodzina, przyjaciele i znajomi
    oceniaja mnie bardziej subiektywnie niz ja sama poza tym to nie
    profesjonalisci.
    Wiem ze powazne firmy po pierwszej rozmowie wraz z uzasadnieniem odmowy
    udzielaja kilku cennych porad. Niestety (a wlasciwie stety) dwie takie
    firmy, ktore mnie zaprosily na wstepna rozmowe zaprosily mnie na kolejne
    etapy a w zwiazku z tym moje "niedociagniecia" sa na razie ich slodka
    tajemnica. Czekaja mnie kolejne i duzo dluzsze niz wstepna rozmowy z
    managerami i wiem ze takie pytania sa prawie zawsze. Szczerosc przede
    wszystkim i chetnie opowiedzial bym o swoich wadach i co robie zeby sie ich
    pozbyc ale najpierw przydaloby sie gdyby ktos obiektywny i surowy mnie
    ocenil.
    Ma ktos jakis pomysl?
    Dzieki
    Muzzy