PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chce pracowac dla siebie

  • 11. Data: 2002-10-22 06:46:21
    Temat: Re: Chce pracowac dla siebie
    Od: p...@p...onet.pl

    > Mam zamiar komputeryzowac drobne przedsiebiorstwa w Polsce uzywajac
    > nielegalne oprogramowanie. Ceny maja byc bardzo atrakcyjne i prawdopodobnie
    > wielu firm nie byloby stac na legalna kopie. Nie bede niczego przed klijentem
    > ukrywal. Chodzi o ERP i CRM oprogramowanie. Czy taki numer przejdzie?
    >

    > --

    Zamiast wciskac firmom nielegalny soft sprawdz oprogramowanie na licencji open
    source. Sa tam tez systemy EPR i CRM.
    Do wdrazania systemów ERP i CRM trzeba miec doswiadczenie. (Nie mówie ze musisz
    byc wylacznie konsultantem SAPa ale cos powinienes wiedziec) Jeśli nie masz
    takiego, to jak przekonasz firme, ze jestes w stanie zapewnic support
    (merytoryczny i techniczny) takiego oprogramowania?
    Pozdr,
    Mik

  • 12. Data: 2002-10-23 23:18:22
    Od: LMB <N...@s...pl>

    Dorota wrote:

    > Nie bede

    > napisać "klient"...
    >
    > Bo za oceanem tego nie wiedzš :))))

    Posting host: Toronto-HSE-ppp3666773.sympatico.ca - racja, nie widziałem.

    LMB

    --
    == Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==
    ============== http://www.sitefinder.pl =====================

  • 13. Data: 2002-10-23 23:19:04
    Od: LMB <N...@s...pl>

    Informatyk z jajami wrote:

    > prawdopodobnie
    > klijentem

    > Mozg mam na 100%, ale nie mam polskiego edytora tekstu do sprawdzania
    > ortografii.

    He he he......

    To jest dobre!

    LMB

  • 14. Data: 2002-10-23 23:19:51
    Od: LMB <N...@s...pl>

    Informatyk z jajami wrote:

    > Taki edytor moze nawet poprawic punktacje.

    Twojš punktację pytanie o taki edytor zmniejszyło. Pytaj dalej!

    LMB

  • 15. Data: 2002-10-24 02:51:39
    Od: "Informatyk z jajami" <r...@N...gazeta.pl>

    > Twojš punktację pytanie o taki edytor zmniejszyło. Pytaj dalej!
    >

    > LMB

    Po mojemu punktacje co po waszemu interpunkcje. Moze ten biedny jezyk polski
    sie nie wykrwawi.

  • 16. Data: 2002-10-24 09:24:11
    Od: "//przem.." <c...@w...pl>

    Użytkownik "Informatyk z jajami" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ap7n7r$sfc$1@news.gazeta.pl...

    > Po mojemu punktacje co po waszemu interpunkcje. Moze ten biedny jezyk
    polski
    > sie nie wykrwawi.

    ja pierdziele co za głąb :-)) Chyba potwierdza się opinia że za oceanem
    ludzie ze Starego Kontynentu się uwsteczniają umysłowo.
    ...no ale przynajmniej mają JAJA :-))

  • 17. Data: 2002-10-25 15:03:15
    Od: "Informatyk z jajami" <r...@N...gazeta.pl>

    > ja pierdziele co za głąb :-)) Chyba potwierdza się opinia że za oceanem
    > ludzie ze Starego Kontynentu się uwsteczniają umysłowo.
    > ....no ale przynajmniej mają JAJA :-))

    Po wyjezdzie za ocean sami sie przekonuja o tym ze nie sa tacy madrzy jak
    mysleli przed wyjazdem. Takrze lepjej nigdzie nie jedz. A ten Stary Kontynent
    to gdzie jest, pod Wachockiem?