PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chce pracowac dla siebie

  • 1. Data: 2002-10-20 02:42:50
    Temat: Chce pracowac dla siebie
    Od: "Informatyk z jajami" <r...@N...gazeta.pl>

    Mam zamiar komputeryzowac drobne przedsiebiorstwa w Polsce uzywajac
    nielegalne oprogramowanie. Ceny maja byc bardzo atrakcyjne i prawdopodobnie
    wielu firm nie byloby stac na legalna kopie. Nie bede niczego przed klijentem
    ukrywal. Chodzi o ERP i CRM oprogramowanie. Czy taki numer przejdzie?

  • 2. Data: 2002-10-20 09:04:55
    Temat: Re: Chce pracowac dla siebie
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Informatyk z jajami! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

> [...]
    > prawdopodobnie wielu firm nie byloby stac na legalna kopie. Nie bede
    > niczego przed klijentem ukrywal. Chodzi o ERP i CRM oprogramowanie.

    Przejdzie, przejdzie, do pierwszego nalotu BSA ;). A tak na powaznie to nie
    radze, nawet jak znajdziesz jakiegos desperata.

    --
    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 3. Data: 2002-10-20 18:27:27
    Od: LMB <N...@s...pl>

    Informatyk z jajami wrote:

> [...]
    > ukrywal. Chodzi o ERP i CRM oprogramowanie. Czy taki numer przejdzie?

    Jaja to ty może masz, ale mózgu mniej. Nie chodzi o te dwa czy trzy lata za
    nielegalny soft, ale na co ty się nadajesz, skoro nie potrafisz napisać
    "klient"...

    LMB

    --
    == Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==
    ============== http://www.sitefinder.pl =====================

  • 4. Data: 2002-10-20 21:14:34
    Od: "Dorota" <p...@c...pl>

    Nie bede

    | Jaja to ty modajesz, skoro nie potrafisz
    napisać "klient"...

    Bo za oceanem tego nie wiedzą :))))

  • 5. Data: 2002-10-20 23:37:40
    Od: "Informatyk z jajami" <r...@N...gazeta.pl>

    LMB <N...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    >

    > LMB
    >

    > --
    > == Download SiteFinder and get Warez, MP3, Movies, etc. from IRC ==

    Mozg mam na 100%, ale nie mam polskiego edytora tekstu do sprawdzania
    ortografii.

  • 6. Data: 2002-10-21 06:27:50
    Od: "Wojtek Jablonski" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Informatyk z jajami" <r...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aot57a$pum$1@news.gazeta.pl...

    Z jajami, ale bez rozumu.

    Wojtek

  • 7. Data: 2002-10-21 08:44:38
    Od: "Andree" <a...@p...onet.pl>

    > Mozg mam na 100%, ale nie mam polskiego edytora tekstu do sprawdzania
    > ortografii.

    No wiesz mozg 100% to maja rowniez orangutany, plazy, jak rowniez jaszczurki
    oraz dinozaury tez mialy ale wyginely. Ale probuj, czemu nie. Moze ci sie
    uda i cie nie zamkna. Ale raczej jestem dobrej mysli.

    AnD

  • 8. Data: 2002-10-21 10:11:47
    Od: "Marcin Kapski" <b...@b...pl>

    Nie rozumiemtej czczej dysputy. Bo niby dlaczego mieli by go wsadzic lub
    nawet o cokolwiek oskarżyć ?
    Przecież on nie używa nielegalnego softu tylko używać go będzie firma która
    u niego zamówiła usługę co nie ?
    Wątpie żeby na fakturze umieścił (wtedy to żeczywiście brak rozumu) np.:
    Windows 2000 Server sztuk 1 :)

    Umieści np instalacja czegostam, wdrożenie czegoś tam...
    Nawet jeśli napisze ze sprzedał oryginał, to podczas kontroli może spokojnie
    trwać przy stanowisku że był to oryginał, a co jest aktualnie ? H..J go to
    obchodzi :)

    Także jeśli chłopcze nie chcesz miec problemów ze swoimi klientami którzy
    beda Cie na pewno ścigać PO KONTROLI to lepiej daj sobie spokój
    p.s. ale niźle kombinujesz :)))) tylko po co , to naprawde okradanie ludzi

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-10-21 14:36:43
    Od: GL <g...@N...go2.pl>

    On Sun, 20 Oct 2002 23:37:40 +0000 (UTC), "Informatyk z jajami"
    <r...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Mozg mam na 100%, ale nie mam polskiego edytora tekstu do sprawdzania
    >ortografii.

    ROTFL... To Polak potrzebuje edytora z korekcją ortografii, by
    poprawnie pisać po polsku ?. Smaczne...

    Grendel

  • 10. Data: 2002-10-21 15:23:12
    Od: "Informatyk z jajami" <r...@N...gazeta.pl>

    > ROTFL... To Polak potrzebuje edytora z korekcją ortografii, by
    > poprawnie pisać po polsku ?. Smaczne...
    >
    > Grendel

    Taki edytor moze nawet poprawic punktacje.