PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie

  • 1. Data: 2002-10-19 23:31:46
    Temat: pytanie
    Od: "Hojtek" <h...@i...pl>

    Mam małe pytanko .

  • 2. Data: 2002-10-20 01:15:03
    Temat: Re: pytanie
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Hojtek" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam małe pytanko .

    daj to moze na pl biznes i na grupe o dzieciach....ktoras z soc chyba (tam
    potencjalni klienci odpowiedza)

    Osobiscie uwazam, ze jesli stroj bylby ciekawy i mialbys do zaoferowania w
    miare interesujacy program (sadze ze jakies pol godziny conajmniej) to
    moglbys i na imprezy domowe sie zalapywac i zlozyc oferte na uzupelnienie np
    imprez w KFC i Mac Donalds np. Co do cen to nie mam pojecia.

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-10-22 10:45:37
    Temat: Odp: pytanie
    Od: "Hojtek" <h...@i...pl>

    dzieki za wypowiedz
    czekam na kolejne dobre rady
    podajcie mi ew. na jakich grupach juz na dzieci dalem:)

    Użytkownik Krzysztofsf <K...@p...poczta.gazeta.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:aosvku$9ps$...@n...gazeta.pl...