PracaGrupypl.praca.dyskusje › czas pracy-umowa o prace a godziny nadliczbowe

  • 1. Data: 2002-10-19 21:27:48
    Temat: czas pracy-umowa o prace a godziny nadliczbowe
    Od: <w...@w...pl>

    Witam cieplo,

    W mojej umowie o prace mam zawarte, ze jestem zatrudniony w pelnym wymiarze
    czasu pracy.
    Dalej w zalaczniku jest mowa o tym, ze powinienem dostosowac swoje godziny
    pracy do potrzeb klienta (pracuje na stanowisku zwiazanym ze sprzedaza i
    obsluga klienta)..
    Nigdzie w umowie nie ma mowy o tym, ze mam nienormowany czas pracy.

    Czy pracodawca ma prawo mnie zmuszac do codziennej pracy po godzinach?
    Czy pracodawca moze wymagac pracyw niedziele i inne dni wolne od pracy?

    Czy ewentualnie nalezy mi sie jakas rekompensata za te przepracowane
    godziny? Jesli tak to jaka? Czy musze miec jakies zaswiadczena o liczbie
    godzin przepracowanych? (dodam , ze nie ma u mnie zadnych grafikow i kart
    czasu pracy).

    Czy mam sie prawo przed tym bronic? Gdzie moge dochodzic swoich praw?
    Czy moge np. wyjsc z pracy o 17.00?

    pozdrawiam liste
    prosze bardzo o pomoc, poniewaz sam nei jestem w stanie poradzic sobie z tym
    problemem.

    werde

  • 2. Data: 2002-10-20 07:59:15
    Temat: Re: czas pracy-umowa o prace a godziny nadliczbowe
    Od: "Agnieszka" <a...@N...pl>

> [...]
    > godzin przepracowanych? (dodam , ze nie ma u mnie zadnych grafikow i kart

    Musi byc karta czasu pracy!!!
    A jak dalej z nadgodzinami, to tez nie wiem bo mam je wykazywane i nie placa
    :( Ponoc moge sobie wybrac...nawet nie ma kiedy..

    Agnieszka