PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dorabianie stazysty

  • 1. Data: 2003-10-16 12:17:20
    Temat: Dorabianie stazysty
    Od: "Filip" <f...@g...pl>

    Czy bezrobotny absolwent odbywajacy staz moze sobie dorobic jakas niewielka
    kwote wramach umowy o dzielo badz zlecenia?
    Jesli tak to ile miesiecznie oraz czy zleceniobiorca musi oplacic jakies
    skladki na ZUS?

  • 2. Data: 2003-10-16 21:36:03
    Temat: Re: Dorabianie stazysty
    Od: "LK" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > kwote wramach umowy o dzielo badz zlecenia?
    > Jesli tak to ile miesiecznie oraz czy zleceniobiorca musi oplacic jakies

    czesc
    bylem dzisiaj w UP z takim samym zapytaniem i pani odpowiedziala mi ze nie
    mozna!
    jezeli wezmiesz umowe zlecenie lub o dzielo to tracisz prawo do stazu!