PracaGrupypl.praca.dyskusjeChca mnie oszukac? › Re: Chca mnie oszukac?
    From: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chca mnie oszukac?
    Date: Fri, 17 Oct 2003 22:24:23 +0200

    Użytkownik "Rafti" <r...@W...go2.pl> napisał w wiadomości
    news:bmoetb$nh$1@inews.gazeta.pl...
    > Szomiz wydaje się być jedną z tych osób, które pracują przez 24 godziny
    > na dobę i mają (być może właśnie z tego powodu) pretensje do wszystkich,
    > którzy mają poza życiem zawodowym także życie prywatne.

    Doba ma 48 godzin, wiec zostaje cale 24 na to zeby sie zajac zyciem
    prywatnym i wyspac :-)

    A na powaznie:
    1. Jezeli mam do wyboru robic i zarobic (bo jest co robic) albo nie robic i
    nie zarobic, to wole robic.
    2. Jest to moj wybor i moja decyzja.
    3. Nie robie tego za darmo.
    4. Mam swiadomosc, ze jezeli ktos zrobi lepiej (czytaj: wydajniej, czytaj:
    taniej) to co robie ja i dostanie za to mniej pieniedzy, to bedzie to
    cholernie niesprawiedliwe.
    5. Jezeli bede mial swiadomosc 4. i nie bede mogl tego zmienic - zmienie
    prace.

    Zapewniam, ze jest sporo pracodawcow, ktorzy tak dzialaja i takie warunki
    pracy stwarzaja. Bo albo sa uczciwi z zasady (SZOK!!!), albo dlatego bo im
    sie to oplaca.

    Jezeli ktos wychodzi z zalozenia ze pracodawca badz przelozony robi cos
    przede wszystkim w celu wykorzystania, oszukania, czy czegos czegos tam
    jeszcze, to mam pretensje. Bo psuje mi nastroj i odbiera chec do pracy.

    A mniej checi do pracy i radosci z jej wykonywania (kurde, generalnie lubie
    to co robie, ale jak rozumiem, to nalezy leczyc) to mniej pieniedzy. Ktore w
    czesci przeznaczane sa na to, zeby zainwestowac w pierwszy tydzien, miesiac,
    pol roku (w zaleznosci od predyspozycji kandydata, fachu i branzy) nowego
    pracownika.

    Problemem rynku pracy (przynajmniej w niektorych segmentach) nie jest
    wysoki popyt, tylko jego slaba jakosc.

    <nie kieruje tego do przedpiscow w hierarchii watku>
    Ktos szuka sezonowej pracy? Dlaczego ma pretensje, ze jest traktowany jak
    sezonowy pracownik?
    </nie kieruje tego do przedpiscow w hierarchii watku>

    szomiz
    --
    Kto pyta nie bladzi?
    Kto pyta ten bladzi z innymi!