PracaGrupypl.praca.dyskusjeCZY JESTEM DZIWNY?????? › CZY JESTEM DZIWNY??????
    From: "marlet" <m...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: CZY JESTEM DZIWNY??????
    Date: Tue, 17 Dec 2002 10:43:03 +0100

    Proszę o waszą opinię w niżej opisanej sytuacji, bo już się gubię w tym co
    wypada a co nie!!
    W największym skrócie sytuacja przedstawia się tak:
    Stawiałem w pomieszczeniu piwnicznym ścianę (murowanie, tynkowanie, noszenie
    piachu, malowanie, wylewka - praca jak na budowie)
    Poprosiłem o pomoc bezrobotnego kuzynka, którego rodzinka torchę mi
    zawdzięcza (np załatwiłem im lodówkę 250 zł taniej, kuchnię gazową 100zł
    taniej, dostają ode mnie codziennie do bólu filtrowaną wodę do picia,
    gotowania, pomogłem załatwić pracę matce kuzynka .....). Acha - kuzynek
    nigdy nie pracował dłużej niż 1 m-c bo jest alkoholikiem (od 2 m-cy ma
    wszyty esperal więc narazie nie pije), więc bardzo trudno mu znaleść pracę
    jakąkolwiek. A ja go często wspierałem np w tym aby rodzice wpuścili go do
    domu gdy wracał lpo libacjach alkoholowych.
    NO I TERAZ SEDNO SPRAWY:
    Praca trwała 2 tygodnie, no i rodzice kuzynka wyliczyli sobie za pomoc 5 zł
    za godzinę, w sumie zażądali prawie 500zł. Ja planowałem k 250zł
    CZY TO JA JESTEM DZIWNY TWIERDZĄC, ZĘ POMAGAJĄC RODZINIE NIE LICZY SIĘ TEGO
    JAK PRACĘ U OBCYCH???
    CZY ONI MAJĄ RACJĘ???
    CZY WY TEŻ BYŚCIE TAK SAMO POSTĄPILI???
    dzięki za opinie