PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV-zdjecie

  • 1. Data: 2003-10-10 08:11:13
    Temat: CV-zdjecie
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>

    Witam!!!

    Wiem ze znjada sie osoby ktory mnie od razu skrytykuja za pytanie ale moze
    ktos bedzie mily mi odpowiedziec.
    Jezeli daje do jakiejs firmy swoje CV czy zdjecie dolaczone musi byc
    normalna odbitka? czy moze byc zeskanowane i "przyklenoje" do CV???
    Czy to bedzie normalnie wygladalo???
    z gory wielkie dzieki
    ONka

  • 2. Data: 2003-10-10 11:32:01
    Temat: Re: CV-zdjecie
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    ONka <m...@p...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > Jezeli daje do jakiejs firmy swoje CV czy zdjecie dolaczone musi byc
    > normalna odbitka? czy moze byc zeskanowane i "przyklenoje" do CV???

    lepiej zapisac cyfrowo, dolaczyc do dokumentu i drukowac razem z CV. Wyglada
    wtedy ok. (w kolorze, czarnobiale podejrzewam tez ujdzie)

    W przypadku CV pisanego na maszynie lub odrecznego......lepiej udac sie do
    znajomego z komputerem i przepisac, niz doklejac skan.
    pzdr Krzysztof

  • 3. Data: 2003-10-10 12:09:59
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bm65bf$det$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > W przypadku CV pisanego na maszynie lub odrecznego......lepiej udac sie do
    > znajomego z komputerem i przepisac, niz doklejac skan.

    a czy trzeba zdjecie dolaczyc takie male(np paszportowe) czy mozna zwykle ?
    lepiej cala postac czy tylko twarz?????
    bylabym wdzieczna za odpowiedz

    ONka

  • 4. Data: 2003-10-10 12:16:59
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-10-10 14:09:59 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *ONka* skreślił te oto słowa:

    > a czy trzeba zdjecie dolaczyc takie male(np paszportowe) czy mozna zwykle ?
    > lepiej cala postac czy tylko twarz?????
    > bylabym wdzieczna za odpowiedz

    Tylko i wylacznie portretowe. I takich zwyklych malutkich rozmiarow... no
    chyba ze zglaszasz sie jako kandydatka na modelke :)

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154

  • 5. Data: 2003-10-10 12:17:55
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>