PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV - wyksztalcenie

  • 11. Data: 2008-03-29 22:32:02
    Temat: Re: CV - wyksztalcenie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fsmcrp$g8r$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@w...poczta.onet.pl> pisze:

    > A znasz na to przepis?
    Nie, ale znam ludzi mających uznane wyższe (także z tyt. inż.) ale bez mgr.
    To się chyba nazywa (nazywało?) wyższe niepełne.

    > Bo nie wydaje mi się, aby tak było.
    A znasz na to przepis?
    Nie będę się upierał.

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2008-03-30 06:17:14
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:fsmcrp$g8r$1@news.onet.pl Liwiusz

    > Nie, ale znam ludzi mających uznane wyższe (także z tyt. inż.) ale bez mgr.
    > To się chyba nazywa (nazywało?) wyższe niepełne.

    Inżynier to normalne wyższe, przecież nie każdy musi być magistrem.
    Chodziło mi raczej, że bez żadnego tytułu (samo absolutorium) to nie
    jest ani wyższe, ani niepełne wyższe, tylko średnie. I jak Kwaśniewski
    stwierdził, że ma wyższe, to zrobiła się z tego afera.

    > A znasz na to przepis?
    > Nie będę się upierał.

    Właśnie o to chodzi, że nie mogę znaleźć konkretnego przepisu.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2008-03-30 14:42:46
    Od: "Ania" <a...@a...net.pl>

    podając tylko rok rozpoczęcia i zakończenia

    wykształcenie:
    2004 - obecnie Wyższa Szkoła .../ Uniwersytet .../studia licencjackie
    Kierunek: ...
    Specjalność: ...
    2000 - 2004 Ogólniak/Technikum

    lub podając także miesiące

    wykształcenie:
    X 2004 - II 2008 Wyższa Szkoła .../ Uniwersytet .../studia licencjackie
    Kierunek: ...
    Specjalność: ...
    IX 2000 - VI 2004 Ogólniak/Technikum

    Pamiętaj aby w całym CV mieć jednolity format daty, np 06. 2005 lub VI 2005
    i w wykształceniu i w pracy zawodowej.
    Jeśli masz dziury w życiorysie w pracy zawodowej czy na uczelni ogranicz się
    tylko do podania samego roku.
    Od uścislania informacji jest list motywacyjny, w którym to napiszesz
    ...podjąłem studia X na kierunku Y ze specjalnością Z, które ukończę
    otrzymując tytuł licencjata po obronie pracy dyplomowej pt. "...".
    Najczęściej pracodawcy dość powierzchownie czytają cv, (mało komu zechce się
    liczyć lata studiów-przecież każdy ma prawo np. do dziekanki) wyłapują tylko
    istotne dla nich informacje. Możesz im to ułatwić (a jednocześnie odwrócić
    uwagę od tego czego nie chcesz eksponować) wytłuszczając w cv istotne
    informacje dla pracodawcy i dla zajmowanego stanowiska. Zwłaszcza jesli
    praca której się podejmujesz jest powiązana np. z profilem studiów (należy
    wtedy wytłuścić uczelnię, kierunek i specjalność), a także z Twoim
    dotychczasowym doświadczeniem zawodowym (należało by wytłuścić stanowisko na
    którym pracowałeś, jesli firma jest znana także jej nazwę).

  • 14. Data: 2008-04-05 11:42:57
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Zalezy.
    nigdy nie wiesz, co decyduje o tym, kogo pracodawca zatrudnia, bo
    przykłądowo który pracownikjest lepszy Twoim zdaniem ?

    czy 25-latek po studiach ekonomicznych, który tylko ma w karierze 4
    miesięczną pracę na zlecenie,

    czy 35-latek po ukończonym technikum bez matury z 10-letnim doświadczeniem
    ciągłym jako pracownik biurowy i 2 zakłady pracy w karierze ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net