PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV-przerwane i wznowione studia- jak to ując?

  • 1. Data: 2007-06-11 06:49:36
    Temat: CV-przerwane i wznowione studia- jak to ując?
    Od: xmarcel <x...@c...pl>

    Witam
    zbieram sie do pisania CV i mam zagwostke:
    przerwalem na kilka lat rozpoczete studia, teraz je kontynuje zaoczznie.
    jak to ujac CV aby wygladalo znosnie, tak aby pt pracodawca nie
    pomyslal ze przez 10 lat studiuje?
    jak zaznaczyc ze studia skoncze w przyslym roku?
    mam male doswiadczenie w pisaniu CV stat takie banalne pytanko

    TIA

    pozdr
    xmarcel

  • 2. Data: 2007-06-11 07:13:17
    Temat: Re: CV-przerwane i wznowione studia- jak to ując?
    Od: Kuroi Bonza <b...@s...com>

    xmarcel pisze:
> [...]
    > jak zaznaczyc ze studia skoncze w przyslym roku?
    > mam male doswiadczenie w pisaniu CV stat takie banalne pytanko

    witaj!
    Mialem podobnie. W miejscu wyksztalcenia wstawilem poprostu studia takie
    i takie, w latach tych i tych, a w miejscu doswiadczenia zawodowego
    wpisalem swoje doswiadczenie wraz z okresami pracy.
    Pracodawca w ten sposob widzi, ze nie obijalem sie tylko pracowalem.

    Inna sprawa, ze jezeli pracodawca z tytulu Twoich studiow moze miec
    jakies oszczednosci, to zaznacz, ze jeszcze studiujesz zaocznie (aby
    wiedzial, ze do firmy bedziesz mu przychodzil) :)

    Dariusz
    Bądź najlepszy! http://www.samodoskonalenie.com
    http://www.kaizen-edu.com

  • 3. Data: 2007-06-11 13:22:04
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

> [...]
    > jak zaznaczyc ze studia skoncze w przyslym roku?
    > mam male doswiadczenie w pisaniu CV stat takie banalne pytanko

    Przyznam, że mam podobny problem, tylko, że studia kontynuje dziennie (w
    sumie zdałem zaległe egzaminy i róznice programowe), a właściwie piszę już
    pracę magisterską.
    Jednak przerwa trwała 3 lata... i zastanawiam się czy jest sens pisac studia
    od ... do... W sumie w tym czasie też pracowałem i kończyłem zaocznie inny
    kierunek.

    Pozdrawiam
    B.Z.

  • 4. Data: 2007-06-11 13:34:06
    Od: "Blazej Czeladzki" <bczeladz[i-to-tez]@[wytnij-to-razem-z-nawiasem]wsb-nlu.edu.pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jak zaznaczyc ze studia skoncze w przyslym roku?
    > mam male doswiadczenie w pisaniu CV stat takie banalne pytanko

    Myślałem, że żeby wznowić, a nawet żeby przerwać to maturę trzeba mieć....

    --
    Pozdrawiam: