PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji › Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV na jednej stronie, lata doswiadczen - zaproszenie do dyskusji
    Date: Wed, 8 Sep 2010 20:47:22 +0200
    <i4h00u$tpd$2@news.dialog.net.pl> <i4h4bv$i2c$1@inews.gazeta.pl>
    <i4h6i3$1lk$1@news.dialog.net.pl> <i4ji1m$epj$1@inews.gazeta.pl>
    <i4jk6l$cu3$1@news.dialog.net.pl> <i4k4lp$glh$1@inews.gazeta.pl>
    <i4k66h$nn3$1@news.dialog.net.pl> <i4l420$sll$1@inews.gazeta.pl>
    <i4m7b9$r3q$1@news.dialog.net.pl> <i4mf3a$h9t$1@inews.gazeta.pl>
    <i4mi2n$1ut$1@news.dialog.net.pl> <i5810s$g4u$1@inews.gazeta.pl>
    <i58sa1$u73$1@news.dialog.net.pl> <i5q9fo$hi5$1@inews.gazeta.pl>
    <i5r1oe$p24$1@news.dialog.net.pl> <i5vr56$rqh$1@inews.gazeta.pl>
    <i60el2$ije$1@news.dialog.net.pl> <i63dbp$914$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@p...opteris.pl> <i66han$mgf$1@inews.gazeta.pl>
    <i66ksh$2ev$1@news.dialog.net.pl> <i67v32$2fb$1@inews.gazeta.pl>

    W wiadomości news:i67v32$2fb$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski
    <b...@g...pl> pisze:

    > Nie jestem przyzwyczajony. Uważam, że należy reagować na niekulturalnych
    > ludzi.
    Tak uważasz?
    W takim razie zrób tak - podejdź do grupy podpitych wyrostków bluzgających
    gdzieś na skwerku wieczorem i zareaguj na niekulturalnych chłopców.
    Będziesz z siebie bardzo dumny, chociaż bardzo krótko.
    A jak odzyskasz przytomność (jeśli ją odzyskasz), to zmieni ci się uważanie.

    Uważam, że różnice w poglądach nie upoważniają nikogo do bycia
    > niemiłym. Temat dotyczy zwięzłości CV, czy masz do tego jakieś ciekawe
    > uwagi?
    Już były. Nawet z podaniem podstaw prawnych.

    > Jeśli nie to co Ciebie trzyma przed udaniem się do bardziej
    > kontrowersyjnych wątków i nie obrażaniem uczestników tego wątku.
    Na końcu zdania pytającego stawia sie taki znaczek: "?".
    Eh, te niedouki...

    > Nikt
    > Ciebie stąd nie wyrzuca ale nie rozumiem, dlaczego szukasz zaczepki i
    > możliwości skłócenia.
    Obnażasz się z coraz większą głu..., no dobra, nazwijmy to eufemistycznie
    ignorancją.
    Stąd nikt nikogo nie może wyrzucić, synku.
    A to, co nazywasz zaczepkami, to najpierw krytyka wypisywanych przez ciebie
    głupstw, a potem nabijanie się z ciebie.

    --
    Jotte