PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i list ?

  • 1. Data: 2005-02-16 19:44:27
    Temat: CV i list ?
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czesc
    Czy list motywacyjny zawsze wysylac z CV ? nawet gdy oto nie prosza ? Znacie
    jakies dobre strony na temat pisania CV ? Nie chodzi mi o wzory ale o sposob
    ich pisania, o zawartosc co powinno sie umiescic i w jaki sposob. Ja to
    napisac, zeby dobrze wypasc - szczegolnie w przypadku absolwentow :)
    Jarod

  • 2. Data: 2005-02-16 20:56:40
    Temat: Re: CV i list ?
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 16.02.2005 Jarod <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:
    > jakies dobre strony na temat pisania CV ? Nie chodzi mi o wzory ale o sposob
    > ich pisania, o zawartosc co powinno sie umiescic i w jaki sposob. Ja to
    > napisac, zeby dobrze wypasc - szczegolnie w przypadku absolwentow :)

    To zalezy od odbiorcy... Niektorzy lubia CV ktore wyglada jak wydruk z
    np. pracuj.pl (tam cos o tym znajdziesz pewnie). A niektórzy dostają
    spazmów jak widzą takie CV... Pewnie inaczej powinno wygladac i inne
    informacje zawierac CV osoby ubiegającej się o stanowisko sekretarki w
    firmie prawniczej, a inaczej - kandydata na webmastera stron erotycznych
    ;)

    pozdr, Kender
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org Choroby kotów @ http://frymus.waw.pl
    I'm Italian and euros are killing me enough as it is,