PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - czy przyznawać się do pracy "na bazarze"? › CV - czy przyznawać się do pracy "na bazarze"?
    From: pwil <p...@k...pl.niedziala>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: CV - czy przyznawać się do pracy "na bazarze"?
    Date: Thu, 17 Mar 2005 12:00:17 +0100

    Sytuacja wygląda następująco. W tej chwili kończę studia i szukam pracy na
    cały etat (IT). Podczas studiów (dziennych) pracowałem na umowy-zlecenia i
    mam to wpisane do CV. Wcześniej, w czasie nauki w LO dorabiałem sobie na
    kieszonkowe pracując jako sprzedawca "kosmetyków samochodowych & co" na
    giełdzie samochodowej (przez ok.3 lata). Bywało, że przez kilka kolejnych
    miesięcy w każdą kolejną niedzielę (systematycznie, wstając o 5.00 rano, w
    mróz, śnieg, upał czy deszcz) i z jednej strony to dobrze o mnie świadczy,
    ale zastanawiam się, czy to nie wpłynie jakoś niekorzystnie na mój wizerunek
    jako potencjalnego pracownika w poważnej firmie w dziale IT.

    Znajomy zajmujący się m.in. HR (ale nie w branży IT) zasugerował, żebym
    wpierw to przemyślał, zanim umieszczę w CV. Dlatego chciałbym jeszcze
    przeczytać opinię innych...

    Co o tym sądzicie?
    --
    / /\ Motto: Masochistyczne skłonności nie są wprawdzie warunkiem