PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV - czy przyznawać się do pracy "na bazarze"? › Re: CV - czy przyznawać się do pracy "na bazarze"?
    From: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV - czy przyznawać się do pracy "na bazarze"?
    Date: Thu, 17 Mar 2005 12:28:14 +0100

    Użytkownik "pwil" <p...@k...pl.niedziala> napisał w wiadomości
    news:Xns961C7A1E556E9pwilatzpl@127.0.0.1...
    > Sytuacja wygląda następująco. W tej chwili kończę studia i szukam pracy na
    > cały etat (IT). Podczas studiów (dziennych) pracowałem na umowy-zlecenia i
    > mam to wpisane do CV. Wcześniej, w czasie nauki w LO dorabiałem sobie na
    > kieszonkowe pracując jako sprzedawca "kosmetyków samochodowych & co" na
    > giełdzie samochodowej (przez ok.3 lata). Bywało, że przez kilka kolejnych
    > miesięcy w każdą kolejną niedzielę (systematycznie, wstając o 5.00 rano, w
    > mróz, śnieg, upał czy deszcz) i z jednej strony to dobrze o mnie świadczy,
> [...]

    Zadna praca nie hańbi, jak powiedział już ktoś inny, to że pracowałes na
    bazarze już w liceum świadczy o Twojej pracowitości, poza tym ktoś kto
    weźmie do rąk Twoje CV może wywnioskować, ze jesteś człowiekiem
    samodzielnym, który nie wyciągał pieniedzy z kieszeni rodziców, ale sam
    pracował na własne potrzeby.
    Mysle, ze jesli napiszesz, że w liceum pracowales dorywczo sprzedając
    kosmetyki samochodowe, to nie może to negatywnie wpłynąc na Twoj wizerunek.
    Jesli jednak sie obawiasz, że bazar może sie źle kojarzyc, to nie musisz
    pisać "pracowałem na bazarze", ale "pracowałem dorywczo w weekendy".
    Pozdrawiam Moolinea