PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV a zdjecie. › Re: CV a zdjecie.
    From: " Wojtek" <v...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV a zdjecie.
    Date: Fri, 21 Mar 2003 16:41:58 +0000 (UTC)

    Stefan Turalski <s...@k...chip.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Bedąc dziś na rozmowie kwalifikacyjnej w pewnej instytucji mialem okazję
    > pooglądać cudze CV. Co mnie uderzyło to fakt iż wiele z nich było z
    > załączonym zdjęciem. Czy teraz taka moda panuje,czy to już może norma ?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > stic

    Czytam te wasze wypowiedzi i glos mi sie jezy na glowie. Wiekszosc z ludzi
    tutaj sie wypowiadajacych, uwaza za normalne ze zdjecie powinno byc dolaczone
    do CV. W wiekszosci zachodnich krajow jest to nie do pomyslenia! Ludzie z tej
    biedy zapominaja o ludzkiej godnosci i wszystkie wymogi pracodawcow
    (jakiekolwiek by nie byly) uwazaja za normalne. Rozumiem ze jak czlowiek ma
    noz na gardle to zrobi prawie wszystko aby prace dostac ale prosze nie
    normalizowac tego chorego zjawiska! Argument ze latwiej zapamietac zdjecie a
    nie nazwisko zupelnie mnie nie przekonuje. Jezeli pracodawca jest sumienny i
    naprawde zalezy mu na zdobyciu najlepszego pracownika, to CV bedzie
    studiowane raczej uwaznie przed rozmowa, inaczej jest to strata czasy dla oby
    stron. Z reszta po co zapamietywac nazwiska? Lepiej chyba (ze strony
    pracodawcy) zapamietac konretne umiejetnosci kandydata a kandydat i tak
    powinien sie przedstawic na poczatku rozmowy. Najlepsze to sa te zachodnie
    koncerny, ktore trabia o profesjonalizmie a potem "sugeruja" dolaczanie
    zdjec. W wielu przypadkach takie postepowanie jest NIELEGALNE w krajach z
    ktorych operuja.
    Powodzenia dla wszystkich szukajacych pracy!