PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV a zdjecie.

  • 41. Data: 2003-03-27 07:04:53
    Temat: Re: CV a zdjecie.
    Od: "alicja" <a...@i...pl>

    mysle ze ktos moze sie kierowac pierwszym wrazeniem i skreslic ta osobe od
    razu i nie bedzie zadnego spotkania w sprawie pracy , bo ktos moze byc
    niefotogeniczny

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 42. Data: 2003-03-27 09:26:21
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    alicja <a...@i...pl> napisał(a):

    > mysle ze ktos moze sie kierowac pierwszym wrazeniem i skreslic ta osobe od
    > razu i nie bedzie zadnego spotkania w sprawie pracy , bo ktos moze byc
    > niefotogeniczny

    Jak mają go nie zatrudnić z powodu wyglądu, to i tak go nie zatrudnią -
    przynajmniej nie będzie tracił czasu na łażenie po jakiś spotkaniach. Korzyść
    obustronna.

  • 43. Data: 2003-03-27 23:28:10
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    leszek napisał:

    > Jak mają go nie zatrudnić z powodu wyglądu, to i tak go nie zatrudnią -
    > przynajmniej nie będzie tracił czasu na łażenie po jakiś spotkaniach. Korzyść
    > obustronna.

    Mylisz sie - do oceny osoby mozna rowniez wykorzystac ogolne wrazenie,
    glos, zachowanie itd. (nawet osoba moze wychodzic zle na zdjeciach) - to
    troche wiecej niz fotografia. A sama rozmowa dodatkowo umozliwia
    zlapanie "doswiadczenia" - no chyba ze ktos juz pracuje i wyrwanie sie
    na 3 h jest dla niego sporym problemem.

    Flyer