PracaGrupypl.praca.dyskusje › CBA -praca, podanie, pytania

  • 1. Data: 2006-08-02 12:21:25
    Temat: CBA -praca, podanie, pytania
    Od: "Krzysiek" <s...@o...pl>

    Witam grupowiczów
    Słyszałem że jest nabór do CBA (Centralne Biuro Antykorupcyjne), na ich stronie
    znalazłem ze trzeba im wysłac CV, list motywacyjny, podanie i kwestionariusz
    osobowy. Mam pytanie jak powinno wygladać takie podanie (wiem że podobne rzeczy
    sie składa np: do ABW)? No i czy ktos wie jak wyglada rekrutacja, co decyduje o
    przyjeciu, może po prostu ktos ma jakieś doswiadczenia z tego typu instytucjami.

    z góry dziekuje za wszelką pomoc

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2006-08-02 12:39:58
    Temat: Re: CBA -praca, podanie, pytania
    Od: mgl <a...@f...email.com>

    Krzysiek wrote:
> [...]
    > przyjeciu, może po prostu ktos ma jakieś doswiadczenia z tego typu instytucjami.

    Ale co za problem? Patrzymy na:
    http://www.cba.gov.pl/bip/bip.php?action=nabor

    a w razie wątpliwości:
    "Bliższe informacje można uzyskać dzwoniąc pod nr telefonu:
    (0 22) 694 75 47"

    --
    pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2006-08-02 14:06:45
    Od: herakles <h...@b...pl>

    mgl wrote:

> [...]
    chyba: Centralne Biuro Antykoncepcyjne!!!

    Trzeba mieć jakieś plecy.

    > Ale co za problem? Patrzymy na:
    > http://www.cba.gov.pl/bip/bip.php?action=nabor
    O to naprawili bo to robi jakiś osiedlowy łeb-majster i nie dawno było full
    errorów.

  • 4. Data: 2006-08-04 04:37:51
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia 2 Aug 2006 14:21:25 +0200, Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > przyjeciu, może po prostu ktos ma jakieś doswiadczenia z tego typu instytucjami.

    Jesli chodzi o ABW to nabór jest prosty, idziesz... z jakimkolwiek podaniem
    lub nawet bez, przeprowadzają rozmowę, potem krótkie testy psychologiczne,
    badania lekarskie, dokładny wywiad środowiskowy.

    a do CBA ? podobnie, ale zapomnij, że wezmą cię tam "z ulicy"; CBA powstało
    w zasadzie po to, aby rozdawać stołki, a ta rekrutacja i ileśtam tysięcy
    podań które wpłynęły to prawda, ale cała rekrutacja to lipa, podania być
    może od razu zostaną zamienione na paseczki szerokości 1mm

    chyba, ze rzeczywiście jesteś dobry i masz doświadczenie np. policji w
    wydziale dochodzeniowo-śledczym

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net

  • 5. Data: 2006-08-04 09:56:16
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

> [...]
    > może od razu zostaną zamienione na paseczki szerokości 1mm
    >
    > chyba, ze rzeczywiście jesteś dobry i masz doświadczenie np. policji w

    nie wiem, jak to wyglada w CBA.

    Wiem, jak to wyglada w administracji samorzadowej (konkretnie: urzedy
    marszalkowskie) oraz rzadowej (NFZ, agendy rzadowe, w mniejszym stopniu
    ministerstwa) - nie ma mozliwosci przyjecia czlowieka "z ulicy".
    Stanowiska sa podzielone miedzy partie tworzace lokalna lub rzadowa
    koalicje. Kazda partia decyduje o obsadzeniu przypadajacego jej
    stanowiska, musi jednak uzyskac akceptacje wspolpartnerow. Nie oznacza
    to, ze "wlasciwy kandydat" musi nalezec do wlasciwej partii - a tylko,
    ze wchodzi z jej rekomendacji. Bywa, ze w dramatycznej sytuacji partia
    bierze czlowieka, niezwiazanego, ale obowiazkowo z rekomendacja. Nabory
    sa fikcyjne, choc ze wzgledow prawnych konieczne. Zaproszenia na
    rozmowe kwalifikacyjna dla wszystkich spelniajacych wymagania formalne,
    oczywiscie, sa. I na tym sie konczy. "Nie spelniaja wymagan
    merytorycznych" wszyscy, oprocz osoby _wlasciwej_.

    Watpiacym odpowiadam - to informacje z pierwszej reki. Zdarzylo mi sie
    pracowac w takich urzedach.

    --

    glos

  • 6. Data: 2006-08-08 20:27:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 2 Aug 2006 14:21:25 +0200, "Krzysiek" <s...@o...pl> wrote:

    >Mam pytanie jak powinno wygladać takie podanie
    Zastanawialem sie wielokrotnie do czego byly potrzebne (bo juz raczej
    nie widuje, ale moze gdzies jeszcze sa) instytucje pod nazwa "biuro
    pisania podan". Poszukaj takiej instytucji.

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 7. Data: 2006-08-09 09:05:41
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    mgl napisał(a):

    > Ale co za problem? Patrzymy na:
    > http://www.cba.gov.pl/bip/bip.php?action=nabor

    skadinad na liscie wymaganych dokumentow nie ma zadnego _podania_, a
    tylko:
    - Curriculum Vitae,
    - list motywacyjny,
    - aktualne zdjęcie (4X3,5 cm),
    - kwestionariusz osobowy kandydata do służby w CBA RTF [96kB]

    --

    glos

  • 8. Data: 2006-08-11 09:44:24
    Od: "Soney" <s...@o...pl>

> [...]
    > - list motywacyjny,
    > - aktualne zdjęcie (4X3,5 cm),
    > - kwestionariusz osobowy kandydata do służby w CBA RTF [96kB]

    Juz nie ma, a jeszcze niedawno było a za to nie wymagali zdjecia. Słyszałem że
    podobno co chwila zmieniają wymagania. Co z tego że juz nie wymagają podania,
    skoro i tak nie wiem co im napisac w liscie motywacyjnym. Po prostu nie wiem co
    powinien zawierać list motywacyjny do takiej instytucji.

    Krzysiek