PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2006-08-02 09:04:23
    Temat: okres wypowiedzenia
    Od: "Newsy" <i...@k...pl>

    Witam
    Od 2001 roku otrzymywałam co rok umowę na czas określony 1rok
    W roku 2004 otrzymałam aneks do umowy, zmieniający umowę na
    czas określony w umowę na czas nieokreślony.
    Obowiązuje mnie 1 czy 3 miesięczny okres wypowiedzenia?
    Pozdrawiam
    Renata

  • 2. Data: 2006-08-02 10:17:27
    Temat: Re: okres wypowiedzenia
    Od: p...@g...com

    A czasami nie masz tego w anexie?
    Najczesciej jest tak, że stosuje się dlugość wypowiedzenia od
    zajmowanego stanowiska.
    Tzn. Jeżeli pracujesz w sprzedazy i masz duzo klientow i duzo ofert
    wyslanych, oczekujacych itd. to np. potrzebujesz 1miesiac zeby to
    przekazac, jezeli pracujesz przy kopaniuu rowow to np. nie jestes
    wogole potrzebna to obowiazuje cie 2 tygodniowy okres wypowiedzenia
    jaczesciej spedzany na chorobowym (urlopach) :D

    I oczywiscie jesli na anex nie jest napisane inaczej.

    pozatym można również złożć "wypowiedzenie umowy o przez
    pracownika ze skutkiem natychmiastowym" - tracisz możliwość dostania
    do ręki ładnego świadectwa pracy bo to bedzie na nim ujęte, że
    rozwiazanie nastąpilo ze skutkiem natychmiastowym a pracodawcy zle
    czasami na to patrzą.

  • 3. Data: 2006-08-02 16:13:53
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 2 Aug 2006 11:04:23 +0200, "Newsy" <i...@k...pl>
    zakodował:

    >Obowišzuje mnie 1 czy 3 miesięczny okres wypowiedzenia?

    Trzymiesięczny - liczy się łączny staż pracy na umowę o pracę
    (niezależnie od rodzaju umów ani przerw między nimi) u danego
    pracodawcy.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded