PracaGrupypl.praca.dyskusjeCBA -praca, podanie, pytania › Re: CBA -praca, podanie, pytania
    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>
    Subject: Re: CBA -praca, podanie, pytania
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Fri, 4 Aug 2006 06:37:51 +0200

    Dnia 2 Aug 2006 14:21:25 +0200, Krzysiek napisał(a):

    > Witam grupowiczów
    > Słyszałem że jest nabór do CBA (Centralne Biuro Antykorupcyjne), na ich stronie
    > znalazłem ze trzeba im wysłac CV, list motywacyjny, podanie i kwestionariusz
    > osobowy. Mam pytanie jak powinno wygladać takie podanie (wiem że podobne rzeczy
    > sie składa np: do ABW)? No i czy ktos wie jak wyglada rekrutacja, co decyduje o
    > przyjeciu, może po prostu ktos ma jakieś doswiadczenia z tego typu instytucjami.

    Jesli chodzi o ABW to nabór jest prosty, idziesz... z jakimkolwiek podaniem
    lub nawet bez, przeprowadzają rozmowę, potem krótkie testy psychologiczne,
    badania lekarskie, dokładny wywiad środowiskowy.

    a do CBA ? podobnie, ale zapomnij, że wezmą cię tam "z ulicy"; CBA powstało
    w zasadzie po to, aby rozdawać stołki, a ta rekrutacja i ileśtam tysięcy
    podań które wpłynęły to prawda, ale cała rekrutacja to lipa, podania być
    może od razu zostaną zamienione na paseczki szerokości 1mm

    chyba, ze rzeczywiście jesteś dobry i masz doświadczenie np. policji w
    wydziale dochodzeniowo-śledczym

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net