PracaGrupypl.praca.dyskusje › Być szefem swojego kolegi...

  • 41. Data: 2008-05-04 14:58:05
    Temat: Re: Być szefem swojego kolegi...
    Od: "@(odwroc_przed_maupa).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@(odwroc_przed_maupa).wp.pl">

    Użytkownik Robertos napisał:

> [...]
    > aż mi żal dawać im nowe zadanie, jak widze że jeszcze nie skończyli
    > kilku rzeczy, więc biorę się za to sam (a wiem że prezestostwo nie zatrudni
    > kolejnej osoby do mojego działu - wiem, bo nie raz prosiłem). Tzn. łatwiej
    > mi zlecać kolejne zadania tym świeżynkom, gorzej z kumplem, który
    > po prostu samą miną daje mi do zrozumienia, żebym wyluzował, bo i tak
    > nie zrobi tego prędzej, jak nie skończy pozostałych rozpoczętych
    > rzeczy. A potem mi się dostaje po dupie od prezesostwa, bo było to
    > do zrobienia i tamto, a wykonaliśmy tylko 50% planu.

    moze pogadaj z kumplem w ten sam desen jak to powyzej. zawsze wiecej da
    szczera rozmowa niz owijanie w bawelne.

    pozdr

  • 42. Data: 2008-05-05 13:27:47
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Mon, 28 Apr 2008 22:46:06 +0200, Piotrek napisał(a):

    > pozatym ludzie ci maja taki posluch i autorytet wsrod pracownikow ze nie
    > musza kazac nikomu pod przymusem.
    > wystarczy sugestia czy prosba.

    W małych firmach kilkuosobowych gdzie z góry wiadomo co jest do roboty
    nawet jesli jest kierownik, to pracownicy od razu widzą co jest do
    zrobienia i sami biorą zadanie zanim to weźmie kto inny, bo akurat wiedzą,
    że to dla mnie, a nie dla kolegi...

    W większych firmach, gdzie zadania spływają ogólnie... kierownik jest
    potrzebny aby rozdzielać i wtedy głowa kieronika, aby równomiernie
    rozdzielać...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 43. Data: 2008-05-19 06:50:43
    Od: "Jacek Wojnarowski" <w...@v...pl>

    Juz wczesniej czytalem ten temat, ale zawsze zapominam dodac cos od siebie.
    Od poczatku - siedze sobie juz ponad pol roku w uk, pracuje w sklepie, na
    nocna zmiane. Ze jestem nowy w nowym kraju, nie mam za duzo znajomych. Tak
    jakos sie skumplowalem z moim kierownikiem, sluchamy podobnej muzy, gramy
    w gry, palimy lolki itp. Jednym slowem - po pracy - kumpel. Ale w pracy -
    profesjonalne podejscie.
    Sprawa jest moze inna, bo widzimy roznice pomiedzy praca a zyciem
    prywatnym. Nie bylo nigdy nieporozumien, nawet jak mnie 'opierdolil' w
    pracy za cos, po 3h juz sie spotykalismy i po prostu tematu nie bylo.
    Ale jak napisano wczesniej - wszystko zalezy od ludzi...

    --
    Pozdrowienia,
    Jacek Wojnarowski