PracaGrupypl.praca.dyskusje › Branża IT - Kraków

  • 11. Data: 2004-12-16 18:05:48
    Temat: Re: Branża IT - Kraków
    Od: "jaQbek" <j...@n...onet.pl>

    > Absolutnie sie z Toba nie zgodze! Kolega niedawno znalazl prace po
    > odwiedzeniu osobiscie kilku firm. Prace dostal w tej w ktorej na
    > drzwiach byla kartka "Brak wolnych miejsc pracy" - mimo to wszedl i
    > dostal prace!

    A możesz coś więcej zdradzić ? Co za firma, jakie stanowisko, czym przekonał
    pracodawcę ??

  • 12. Data: 2004-12-19 19:49:05
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    Dnia Thu, 16 Dec 2004 11:46:15 +0100, tomek <t...@w...pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > planuj? emigracj? do Krakowa i w zwi?zku z tym mam pytanie czy ci??ko
    > dostaae
    > tam jak?? sensown? prac? (tzn. ciekaw? i za w miar? przyzwoite
    > pieni?dze) w
    Zanim na jakas prace sie zdecydujesz popytaj o dana fieme. Zdarzaja sie w
    Krakowie firmy typu kki-bci ktore robia ostatnio nabory, po pracownicy
    (widzialem, ze wszystkie kluczowe osoby oprocz wlascicieli) z nich
    pouciekaly.
    To nie pojedynczy wypadek z Krakowskich firm, wiec zrob sobie wczesniej
    rozeznanie przed rozmowami.
    Pozdrawiam serdecznie

    --
    Bonza