PracaGrupypl.praca.dyskusjeBony świąteczne - wszyscy dostali oprócz mnie › Re: Bony świąteczne - wszyscy dostali oprócz mnie
    From: "edward" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bony świąteczne - wszyscy dostali oprócz mnie
    Date: Wed, 27 Mar 2002 10:40:52 +0100

    Witam

    Sprawę wykorzystania środków z ZFŚS
    powinien regulować wew.regulamin wykorzystania środków z tzw.Funduszu
    Socjalnego stworzonego na podstawie aktów wyższego rzędu
    u mnie w firmie ja wraz z kadrą kierowniczą decyduję jak i w jakiej
    wysokości mają być bony, impreza integracyjna itd generalna zasada pracownik
    bez względu na rodzaj umowy opracę korzysta z w/w funduszu

    pozdrawiam