PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bojkot firmy jako pracodawcy tylko dla młodych

  • 31. Data: 2003-07-14 05:54:21
    Temat: Re: Bojkot firmy jako pracodawcy tylko dla młodych
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy (Dusk)" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ben9oq$qad$1@news.onet.pl...
    > I tuście się kolego omylili, zwłaszcza w tym "itp". Prezentujecie, kolego,
    > podejście prymitywnego kapitalisty, oparte na sterwotypach, że jak podasz
    > granice wieku to będzie to wymarzony, wręcz genetycznie modyfikowany
    > pracownik idealny. Zastanówcie się, w ramach zadania domowego, gdzieżeście
    > jeszcze popełnili faux pas.

    Hmmm... Wiesz mam okazje obserwowac wlasnie takie 'prl-owskie' srodowisko w
    miejscu pracy mojej mamy (budzetowka). Przyjeto tam kilka mlodych osob
    (kilka starych pracownic odeszlo na emeryture). Roznica w podejsciu do pracy
    i obowiazkow jest zasadnicza. Nie wspominajac o umiejetnosci obslugi
    komputera oraz dogadania sie z czlowiekiem, ktory po polsku ani be ani me.

    Kania

  • 32. Data: 2003-07-14 05:54:51
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    ,
    > skończyłem dobrą uczelnie i siedze 7 msc na bezrobociu.....

    A jakie masz doswiadczenie??

    Kania