PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?

  • 101. Data: 2007-11-27 20:46:39
    Temat: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Tue, 27 Nov 2007 20:54:48 +0100, Maciej Łebkowski <p...@d...one.pl>
    wrote:

    >A ostatnio doszedłem do ciekawego, banalnego skadinad, spostrzeżenia:
    > - Kupując laptopa z Vistą możesz dostać downgrade do WinXp
    > (w ramach jakiejstam licencji)

    Ale trzeba mieć Vistę Business lub Ultimate. 99% laptoptów jest
    sprzedawane z Vista Home (zwykłe lub Premium) i już nie masz prawa do
    downgrade.

    --
    z/svc

  • 102. Data: 2007-11-28 11:38:32
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Kapsel" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie lubię sztampy, ogółem nie przepadam za garniturami, ale wg tego co
    > kiedyś tu przeczytałem tenże strój jest raczej obowiązkowy na rozmowie
    > kwalifikacyjnej dla ludzi z IT.
    >
    > Biała koszula strasznie mi się przejadła, mam jeszcze bordową ale coś mi
    > podpowiada, że nie będzie pasować na taką okazję ;] Ale błękit (znaczy
    > ciemny niebieski po męsku opisując)?

    Maly add-on do dyskusji.
    http://ft.onet.pl/12,4076,wygladac_biznesowo,artykul
    .html

    pozdr

  • 103. Data: 2007-11-28 16:25:13
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On Nov 23, 8:22 am, glos <g...@p...onet.pl> wrote:

    > marynarka i koszula z kolnierzykiem to dla Ciebie casual clothes???
    > Dla mnie casual to (czyste i nie wygniecione!) dzinsy + (czysty i
    > niewygnieciony) t-shirt + ew (czysty i niewygnieciony) swetr.

    To zalezy, czy ktos pracuje w np. w banku, czy w sortowni smieci. W
    tym ostanim to faktycznie moze byc ;-P

  • 104. Data: 2007-11-28 17:00:57
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 24 Nov 2007 17:18:33 +0100, z/svc <z/svc@> wrote:

    >'business casual' - spodnie od marynarki, od biedy czarne inne (ale
    >raczej nie dżins), koszula, marynarka, przyzwoite buty (nie muszą być
    ^^^^^^^^^
    >od gajeru, ale też nie sportowe). Krawat, kamizelka, marynarka nie
    ^^^^^^^^^^^^^
    >wymagane.
    ^^^^^^^^

    Dostrzegam pewną niekonsekwencję. :)

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 105. Data: 2007-11-28 18:02:04
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Bart Ogryczak" <B...@g...com> wrote in message
    g.googlegroups.com...

> [...]
    > niewygnieciony) t-shirt + ew (czysty i niewygnieciony) swetr.

    To zalezy, czy ktos pracuje w np. w banku, czy w sortowni smieci. W

    =================

    Sortownia smieci i T-shirt? A BHP to gdzie? Dlugi rekaw (moze byc
    wygnieciony) + rekawiczki! :P

    pozdr

  • 106. Data: 2007-11-28 18:18:07
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Wed, 28 Nov 2007 18:00:57 +0100, Maciej Bojko
    <m...@g...com> wrote:

    > ^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^
    >
    >Dostrzegam pewną niekonsekwencję. :)

    Nie rozumiem... Koszula tak, ale krawata i kamizelki pod marynarkę nie
    trzeba.

    --
    z/svc

  • 107. Data: 2007-11-28 19:37:52
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 28 Nov 2007 19:18:07 +0100, z/svc <z/svc@> wrote:

    >Nie rozumiem... Koszula tak, ale krawata i kamizelki pod marynarkę nie
    >trzeba.

    Napisałeś: koszula, marynarka, buty, jednocześnie krawat, kamizelka,
    marynarka nie wymagane. To co z tą marynarką?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 108. Data: 2007-11-28 21:09:26
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Wed, 28 Nov 2007 20:37:52 +0100, Maciej Bojko
    <m...@g...com> wrote:

    >Napisałeś: koszula, marynarka, buty, jednocześnie krawat, kamizelka,
    >marynarka nie wymagane. To co z tą marynarką?

    Aha, no tak, rzeczywiście wyraziłem się niejasno. Marynarka może być,
    ale nie musi.

    --
    z/svc

  • 109. Data: 2007-11-28 21:15:09
    Od: z/svc <z/svc@>

    <m...@g...com> wrote:

    >Napisałeś: koszula, marynarka, buty, jednocześnie krawat, kamizelka,
    >marynarka nie wymagane. To co z tą marynarką?

    Tutaj jest to całkiem ładnie opisane:

    http://www.princetonreview.com/cte/articles/hired/dr
    essUp.asp

    A jak ktoś jest ciekawy, to niech w google wpisze po prostu 'dress
    code' i już :)

    --
    z/svc

  • 110. Data: 2007-12-01 11:07:55
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    glos wrote:

    > stroj zalezy od stanowiska. Jesli aplikujesz na stanowisko np
    > (project) managera, to konwencjonalny oficjalny stroj jest konieczny.
    > Jesli zas na programiste lub administratora, to w normalnej firmie
    > oficjalny stroj wzbudzi pewna nieufnosc. Lepszy jest przyzwoity casual
    > - np przyzwoite ciemne dzinsy i polo/przyzwoity swetr czy t-shirt.

    Muszę się z tym w 100% zgodzić. Ja zasadniczo nie zwracam uwagi
    na strój, ale jak mi przychodzi kandydat na programistę
    w garniturze, to z góry jest podejrzany. I nie wynika to
    z jakichś moich uprzedzeń, tylko z doświadczenia - tak
    się jakoś dziwnie składa, że ci w garniturach statystycznie
    gorzej wypadają na testach merytorycznych.

    ch.