PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej?

  • 91. Data: 2007-11-25 16:38:15
    Temat: Re: Błękitna koszula na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Maciej Bojko napisał(a):

    > Tak, np. Przy pomocy DX10 "Vista only". Pozostawanie przy XP i DX9
    > jest coraz bardziej niewygodne, w każdym razie z punktu widzenia
    > gracza.

    A dużo tych gier Vista-only jest na rynku?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 92. Data: 2007-11-25 19:30:43
    Od: Paweł Goleń <p...@k...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Obawiam się, że jeszcze jeden tak niedopracowany system jak vista i
    > ludzie się odwrócą. Chyba pierwszy raz w historii M$ musi wciskać na
    > siłę ten wyrób.

    Jak był Windows 2000 i wchodził Windows XP to była dokładnie taka sama
    gadka. A teraz wszyscy bronią tego niedopracowanego XP przed złą Vistą.

    --
    Paweł Goleń
    mailto:p...@k...onet.pl

  • 93. Data: 2007-11-25 19:54:28
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Paweł Goleń napisał(a):

    > Jak był Windows 2000 i wchodził Windows XP to była dokładnie taka sama
    > gadka. A teraz wszyscy bronią tego niedopracowanego XP przed złą Vistą.

    Taka sama gadka była też przy 98 -> XP i przy 95 -> 98. Generalnie nie jest
    to coś czym się należy przejmować. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 94. Data: 2007-11-25 21:52:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Bartek pisze:

    > Nie pierwszy raz - Milenium...

    Zamiast Millenium można było w2000 kupić. Tu kupując laptopa znajdź
    teraz takiego bez visty w ofercie, a jak już znajdziesz, zobacz, czy
    model jest dostępny.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 95. Data: 2007-11-25 21:56:01
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    Bartek pisze:

    > A Vistę wciskają na siłę?

    Spróbuj kupić laptopa bez visty.... I zobacz jaki jest wybór.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 96. Data: 2007-11-25 22:00:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ficr26$ev$2@news.onet.pl Tomasz Kaczanowski
    <k...@n...poczta.onet.pl> pisze:

    > Spróbuj kupić laptopa bez visty.... I zobacz jaki jest wybór.
    Jest np. Aristo. Bardzo dobra maszyna (nie wszystie modele, rzecz jasna).

    --
    Jotte

  • 97. Data: 2007-11-25 22:52:00
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On 25 Nov 2007 17:38:15 +0100, Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    wrote:

    >A dużo tych gier Vista-only jest na rynku?

    Na razie tylko "Halo 2". Ale jest sporo gier "DX 10", które pod XPkami
    wyglądają gorzej.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 98. Data: 2007-11-26 10:30:28
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Maciej Bojko napisał(a):

    > Na razie tylko "Halo 2".

    Produkcji Microsoftu. I jest też na konsoli. :)

    > Ale jest sporo gier "DX 10", które pod XPkami wyglądają gorzej.

    Bez przesady z tym sporo.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 99. Data: 2007-11-26 12:41:42
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Ja bym dodał, że jeśli już, to przede wszystkim firmy informatyczne -
    > natomiast firmy, dla których dział IT lub programistyczny jest tylko
    > dodatkiem do właściwej działalności, raczej są mimo wszystko bardziej
    > formalne.

    oj znam jedna duza korporacje miedzynarodowa gdzie wszyscy musza chodzic
    ubrani 'business proffessional' co jest chore bo kontakty z klientami maja
    tylko przez mail i telefon, no ale to juz inna histroia:)
    tak czy inaczej jedyny dzial ktory chodz ubrany w swetry i podkoszulki to
    wlasnie dzial IT.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 100. Data: 2007-11-27 19:54:48
    Od: Maciej Łebkowski <p...@d...one.pl>

    Dnia 25-11-2007 o 22:56:01 Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Spróbuj kupić laptopa bez visty.... I zobacz jaki jest wybór.

    A ostatnio doszedłem do ciekawego, banalnego skadinad, spostrzeżenia:

    - Kupując laptopa z Vistą możesz dostać downgrade do WinXp
    (w ramach jakiejstam licencji)

    - Kupując macbooka w iSpocie dostaje się system OSX 10.4 Tiger
    i płytkę z upgrade do 10.5 Leopard...

    Feel the difference?

    --
    Używam klienta poczty Opera Hugin: http://www.opera.com/mail/