PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dwukrotny ekwiwalent za urlop

  • 1. Data: 2007-11-22 10:16:30
    Temat: Dwukrotny ekwiwalent za urlop
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <p...@g...com>

    Witam,

    ostatnio zdarzylo mi sie zmienic prace. Jako, ze bylo to dosc nagle
    nie zdazylem wykorzystac calego urlopu. Z ostatnia pensja za
    pazdziernik, zgodnie z ostatnim "paskiem", przyszedl ekwiwalent za
    urlop. Za pare dni na moim koncie pojawila sie kolejna kasa z
    informacja, ze to jest za ekwiwalent. I teraz moje pytanie brzmi, czy
    powinienem poinformowac bylego pracodawce o pomylce, czy czekac az sam
    sie zorientuje, czy to tylko zalezy od mojej uczciwosci oddanie tych
    pieniedzy?

    dzieki z gory za jakiekolwiek uwagi

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-11-22 13:25:38
    Temat: Re: Dwukrotny ekwiwalent za urlop
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Thu, 22 Nov 2007 02:16:30 -0800 (PST), "Piotrek \"Alchemik\""

> [...]
    >powinienem poinformowac bylego pracodawce o pomylce, czy czekac az sam
    >sie zorientuje, czy to tylko zalezy od mojej uczciwosci oddanie tych

    Niewątpliwie eleganckim rozwiązaniem byłoby powiedzieć o tym byłemu
    pracodawcy.
    A kwoty się zgadzają z tym, ile powinieneś dostać? Może np.
    w pierwszym przelewie księgowość machnęła się w rachunkach i teraz
    wyrównuje?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 3. Data: 2007-11-22 15:11:32
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <p...@g...com>

    On 22 Lis, 14:25, Maciej Bojko <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > A kwoty się zgadzają z tym, ile powinieneś dostać? Może np.
    > w pierwszym przelewie księgowość machnęła się w rachunkach i teraz

    Mniej wiecej sie zgadza, w sensie, ze co do 100 pln sie zgadza. Wysle
    chyba maila w takim razie i dowiem sie co i jak...

    Piotrek

  • 4. Data: 2007-11-23 17:41:49
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Piotrek "Alchemik" wrote:

> [...]
    > powinienem poinformowac bylego pracodawce o pomylce, czy czekac az sam
    > sie zorientuje, czy to tylko zalezy od mojej uczciwosci oddanie tych

    Mężczyznę nie poznaje się po tym jak zaczyna, tylko jak kończy! A poza tym
    zostawiasz se twardy niespalony most.