PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Dlaczego nie moge znalezc pracy? :(

  • 1. Data: 2004-01-26 13:13:21
    Temat: Re: Dlaczego nie moge znalezc pracy? :(
    Od: GSN <s...@g...pl>

    Lesio5 (I...@w...pI) wrote:

    >Jakis to trzeba miec na to papier? Co za idiota go od ciebie wymagal?

    Pani kierownik sekcji zamówień publicznych w jednym z gminnych
    urzędów.
    Kursu nijakiego nie skończyłem, wszystkiego co wiem nauczyłem się sam,
    zatem chyba na piękne oczy nie mogli mi zaufać - to jest urząd.

    silvermane

  • 2. Data: 2004-01-26 14:14:19
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "GSN" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Kursu nijakiego nie skończyłem, wszystkiego co wiem nauczyłem się sam,
    > zatem chyba na piękne oczy nie mogli mi zaufać - to jest urząd.

    Cóż, trzeba chyba sobie zatem samemu takie zaswiadczenie napisac ;-)
    Pani kierowenik to chyba lekko w 'guwke' walnieta byla.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?

  • 3. Data: 2004-01-26 14:56:35
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości

> [...]
    > "- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?
    > - Ja bym chciała się pomodlić za wszystkich oszustów, kłamców i

    A może Pani kierownik obawiała się, że wiesz więcej od niej....?????