PracaGrupypl.praca.dyskusje › internetowa baza inżynierów - praca

  • 1. Data: 2004-01-26 11:09:30
    Temat: internetowa baza inżynierów - praca
    Od: "RT" <r...@p...fm>

    Zapraszamy wszystkich do zamieszczania ofert pracy dla inżynierów lub
    poszukujących prace inżynierów w portalu inżynierskim www.e-inzynier.pl .
    Aby móc pod swoim szyldem umieszczać oferty prosimy o zarejestrowanie sie w
    serwisie. Rejestracja bezpłatna.
    Zapraszamy redakcja www.e-inzynier.pl

  • 2. Data: 2004-01-26 11:29:33
    Temat: Re: internetowa baza inżynierów - praca
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > Aby móc pod swoim szyldem umieszczać oferty prosimy o zarejestrowanie sie w

    Przepraszam ale czy cos sie znajduje w tym serwisie bo wyszykiwanie czego
    kolweiek daje : "Wyniki wyszukiwania
    Brak rezultatów wyszukiwania"... czy mi sie tylko wydaje ???