PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bielsko-Biala - czy jest praca w IT

  • 1. Data: 2007-02-06 20:23:17
    Temat: Bielsko-Biala - czy jest praca w IT
    Od: "emi" <e...@g...pl>

    mieszkam we Wroclawiu - pracuje jako administrator w dobrze prosperujacej
    firmie
    - z powodow rodzinnych rozwazam przeprowadzke do Bielska-Bialej -
    czy jest tam szansa na znalezienie dobrej pracy w IT(programista Java, albo
    admin Win/Linux) - dobra to dla mnie ok 2 - 2,5 tys na start przy pracy
    pon-piatek 8-9h dziennie.

    pozd
    em

  • 2. Data: 2007-02-06 21:05:25
    Temat: Re: Bielsko-Biala - czy jest praca w IT
    Od: "Moonwalker" <t...@m...pl>

    Użytkownik "emi" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy jest tam szansa na znalezienie dobrej pracy w IT(programista Java,
    > albo admin Win/Linux) - dobra to dla mnie ok 2 - 2,5 tys na start przy

    masz tutaj, ale nie wiem ile placa :)

    http://www.wizja.net/of_praca.html

  • 3. Data: 2007-02-07 02:18:22
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>

> [...]
    > czy jest tam szansa na znalezienie dobrej pracy w IT(programista Java,
    > albo admin Win/Linux) - dobra to dla mnie ok 2 - 2,5 tys na start przy

    Praca jest ale firm IT jest mało z czego większość zajmuje się robieniem
    stron duperel (tyle dobrze że są takie, które robią to w miarę
    profesjonalnie). Jeżeli chodzi o wynagrodzenie to nie wiem jak zarabiają
    administratorzy, ale myślę że coś w tym przedziale cenowym, który podałeś by
    się znalazło ale to pod warunkiem że jesteś już dość dobry w tym co robisz i
    będziesz miał dużo szczęścia bo akurat będą potrzebować administratora. Ale
    może być ciężko. Raczej nastaw się na prace za mniejsze pieniądze na
    początku i szukanie czegoś lepszego w między czasie.

  • 4. Data: 2007-02-07 06:40:25
    Temat: Odp: Bielsko-Biala - czy jest praca w IT
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > Praca jest ale firm IT jest mało z czego większość zajmuje się robieniem
    > stron duperel (tyle dobrze że są takie, które robią to w miarę

    Fajnie ze udzielaja sie tu mieszkancy Bielska-Bialej. :-) (i okolic)
    Macie moze rozeznanie ktora firma pracuje na serwerach AS/400 i potrzebuja
    admina ?

    Pozdrrrrr..... Reksio

  • 5. Data: 2007-02-07 13:16:34
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> napisał w wiadomości

    > Praca jest ale firm IT jest mało z czego większość zajmuje się robieniem
    > stron duperel (tyle dobrze że są takie, które robią to w miarę

    Taaaa, sama drobnica w tym Bielsku. Na przyklad Techmex, SKG, Wind...

    sz.

  • 6. Data: 2007-02-07 13:45:46
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    On 7 Lut, 14:16, "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    wrote:

    > Taaaa, sama drobnica w tym Bielsku. Na przyklad Techmex, SKG, Wind...

    oraz SK Glowka :>

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 7. Data: 2007-02-07 13:49:48
    Od: "ScaV" <s...@p...onet.pl>

    Techmex - firma rodzinna zamknięta dla innych,
    SKG - prowadzona przez jakiegoś buca,
    Wind - marne płace,

  • 8. Data: 2007-02-07 18:35:32
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    ps.com...
    wrote:

    > Taaaa, sama drobnica w tym Bielsku. Na przyklad Techmex, SKG, Wind...

    oraz SK Glowka :>

    Przeca to SKG wuasnie. Bo nie sadze, zeby niewtajemniczeni wiedzieli ze byla
    (jest?) taka odnoga holdynga.

    sz.