PracaGrupypl.praca.dyskusje › co interesuje potencjalnego pracodawce?

  • 1. Data: 2007-02-06 15:12:33
    Temat: co interesuje potencjalnego pracodawce?
    Od: User <a...@w...pl>

    witam,
    czy takie informacje jak dajmy na ten przyklad szczegolne osiagniecia
    udzial i zajecie czolowych miejsc w roznego typu konkursach tematycznie
    nawet nie zwiazanych z charakterem nowej pracy, pomoc przy roznych
    akcjach charykatywnych, nieodplatna praca w wolontariatach czy tez nawet
    oplatna praca na stanowiskach niewiazanych z nowa praca interesuja
    potencjalnego pracodawce i moga w praktyce zadecydowac o naszym byc albo
    nie byc w danej firmie?

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-02-06 15:42:38
    Temat: Re: co interesuje potencjalnego pracodawce?
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "User" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > oplatna praca na stanowiskach niewiazanych z nowa praca interesuja
    > potencjalnego pracodawce i moga w praktyce zadecydowac o naszym byc albo

    Tak, jak zatrudniam sprzataczke to najistotniejsze jest ze 20 lat temu
    wygrala szkolny konkurs deklamacji wierszyków

  • 3. Data: 2007-02-06 16:00:56
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

> [...]
    > pracodawce i moga w praktyce zadecydowac o naszym byc albo nie byc w danej

    Zalezy jaki konkurs i o jakie stanowisko sie ubiegasz. Jesli tak, jak kolega
    napisal, ze wygrales konkurs na deklamowanie wierszyków, to takie
    osiagniecie pewnie Ci zaszkodzi przy aplikacji na stanowisko programisty.
    Nikt nie bedzie chcial w scislym zawodzie humanisty. Natomiast jak sie
    pochwailsz, ze czynnie startujesz np.w zawodach modeli F3A RC, to moze to
    znaczyc, ze potrafisz pracowac z wlasna inwencja. Nie ma reguly. Np w pewnej
    firmie znaczenie mialo, jakim autem jezdzi aplikant i czy czasem nie dostal
    go od rodziców. Jesli porzadne autko i kupione za wlasne zarobione
    pieniadze, to znaczylo, ze pacjent jest godny zainteresowania, bo potrafi
    radzic sobie w zyciu.

    --
    Lukasz

  • 4. Data: 2007-02-06 17:05:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eqa8nq$5po$1@news.onet.pl Lukasz
    <l...@p...onet.WYTNIJpl> pisze:

    > Np w
    > pewnej firmie znaczenie mialo, jakim autem jezdzi aplikant i czy czasem
    > nie dostal go od rodziców.
    Trudno uwierzyć (przynajmniej mi) aby podczas rozmowy w sprawie pracy
    ktokolwiek reprezentujący jaki-taki poziom śmiał zadać kandydatowi pytanie
    "jakim autem pan jeździ i skąd miał pan na nie pieniądze?".

    > Jesli porzadne autko i kupione za wlasne
    > zarobione pieniadze, to znaczylo, ze pacjent jest godny
    > zainteresowania, bo potrafi radzic sobie w zyciu.
    Jeśli na takie pytanie w ogóle padała odpowiedź to znaczy, że pacjent jest
    godny zainteresowania, bo przełknie wszystko i będzie dobrze służył.
    Natomiast dowodem tego, że potrafi sobie radzić w życiu byłoby roześmianie
    się bałwanom w nos i pójście szukać zatrudnienia u poważnych, godnych uwagi
    pracodawców.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-02-06 18:12:57
    Temat: Odp: co interesuje potencjalnego pracodawce?
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl>

    > czy takie informacje jak dajmy na ten przyklad szczegolne osiagniecia
    > udzial i zajecie czolowych miejsc w roznego typu konkursach tematycznie

    Wiem czego nie nalezy umieszczac - zadnych sportow walki, ani osiagniec w
    tych dyscyplinach na zawodach sportowych. A zwlaszcza w przypadku gdy
    aplikujacy bedzie mial wspolpracowac z kierownictwem.
    Nie jest to oczywiscie na 100%.... ale na jakies 99% :-)
    Natomiast nie szkodzi pilka nozna, kosz, itp.

    Pozdrrrr.... Reksio

  • 6. Data: 2007-02-06 20:40:36
    Temat: Re: Odp: co interesuje potencjalnego pracodawce?
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Reksio napisał:

> [...]
    > Nie jest to oczywiscie na 100%.... ale na jakies 99% :-)
    > Natomiast nie szkodzi pilka nozna, kosz, itp.

    tak z ciekawosci: czemu sporty walki dyskwalifikuja kandydata?

    pozdr

  • 7. Data: 2007-02-06 22:25:44
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    bo to sa wszystko szablony
    o kant dupy z taka rekrutacja !!!!

  • 8. Data: 2007-02-06 22:48:50
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 6 Feb 2007 18:05:31 +0100, Jotte napisał(a):

> [...]
    > się bałwanom w nos i pójście szukać zatrudnienia u poważnych, godnych uwagi

    Problem jest taki ze tych godnych uwagi jest bardzo niewielu w naszym kraju
    :]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 9. Data: 2007-02-07 19:50:06
    Od: "Kroket" <kroket@BEZ_MIELONKI_op.pl>

    > Trudno uwierzyć (przynajmniej mi) aby podczas rozmowy w sprawie pracy
    > ktokolwiek reprezentujący jaki-taki poziom śmiał zadać kandydatowi pytanie
    > "jakim autem pan jeździ i skąd miał pan na nie pieniądze?".

    Potwierdzam - dostalem pytanie jakim autem jezdze (malo znana firma
    doradcza z branzy IT). Pytano mnie tez ile razy zalalem sie w trupa, o
    swiatopoglad i kiedy dalbym w ryja rekrutujacemu.
    Odpowiadalem i - szczerze mowiac - swietnie sie bawilem. I podobno dostalem
    doskonala ocene. Tyle tylko, ze potencjalny pracodawca nadal nic _o _mnie_
    nie wiedzial :)

    Pozdr. Filip

  • 10. Data: 2007-02-07 19:56:29
    Od: "zasit" <z...@w...pl>