PracaGrupypl.praca.dyskusje › giełda usług www.GetUp.pl

  • 1. Data: 2007-02-06 13:47:21
    Temat: giełda usług www.GetUp.pl
    Od: a...@g...com

    Nietypowy pomysł na łączenie usługodawców i ich potencjalnych
    klientów. Świetna sprawa dla osób, które chcą podjąć się dorywczej
    pracy w usługach albo sami nie mają czasu lub możliwości wykonać
    czegoś i mogą to zlecić innym. Wystarczy wówczas złożyć zlecenie, a
    usługodawcy licytują się o jego wykonanie!! Ponadto po realizowanym
    zleceniu kazdy wystawia sobie nawzajem ocenę i komentarz co daję
    podgląd jakości usług świadczonych przez użytkowników. Ja już wygrałam
    licytację i udzielam korepetycji z angielskiego pewnej miłej pani.
    Polecam!

  • 2. Data: 2007-02-06 14:17:49
    Temat: Re: giełda usług www.GetUp.pl
    Od: "ZieleE" <z...@o...pl>

> [...]
    > podgląd jakości usług świadczonych przez użytkowników. Ja już wygrałam
    > licytację i udzielam korepetycji z angielskiego pewnej miłej pani.

    Cos mi tu smierdzi krypto reklamą. NIe ma żadnych zleceń tam wieć jak mogłaś
    wygrać :]
    po drugie istnieje już taki jeden portal internetowy gdzie składa się zlecenia
    informatyczne. na nim doszło do takiej sytuacji że np napisanie strony WWW ktoś
    wycenia za 300 zl, gdzie normalna wartośc jest ok 600-1000. Do serwisu dorwali
    się chyba sami gimnazjalisci i licealisci.. a co za tym idzie poziom usług też
    na pewno jest znikomy. Kiedyś tam sie zarejstrowałem, wykonałem parę zleceń jak
    jeszcze nie był tak popularny, a teraz praca która jest np na parę dni ktoś
    wycenia za 30-50 zl.. żenujące :D
    a później wszyscy się dziwą że są niskie płace w Polsce.. jak sami tak
    przyzwyczajamy :]

  • 3. Data: 2007-02-07 01:21:01
    Od: 3...@v...pl

    > Cos mi tu smierdzi krypto reklamą. NIe ma żadnych zleceń tam wieć jak mogłaś
    > wygrać :]

    Tu nie tylko śmierdzi kryptoreklamą - naiwna Pani Ania sądzi, że nikt
    nie umie korzystać z internetu...

    http://www.goldenline.pl/anna_barciak - a WMCG jest wlascicielem tego
    adresu...

  • 4. Data: 2007-02-07 07:01:17
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: a...@g...com [6 Feb 2007 05:47:21 -0800]:

    > Nietypowy pomysł na łączenie usługodawców i ich potencjalnych
    > klientów.

    zlecenia.przez.net
    e-zlecenia.pl
    webhandel.pl
    ..

    Znaczy co jest nietypowego w kolejnej giełdzie usług?

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero

  • 5. Data: 2007-02-07 07:57:48
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

> [...]
    > podgląd jakości usług świadczonych przez użytkowników. Ja już wygrałam
    > licytację i udzielam korepetycji z angielskiego pewnej miłej pani.

    Pani Ania musi sie jeszcze sporo nauczyć o marketingu w Internecie.
    Pozycję i prestiż strony www buduje się miesiącami, latami. Nikt nie zauważy
    jednego kiepskiego reklamowego posta na grupie. Do tego są specjaliści,
    którzy wiedzą, jak zainwestować w reklamę w Internecie, by się zwróciła
    i przyniosła długofalowe korzyści. Pseudo-spece i kiepskie poradniki
    mogą tylko zaszkodzić wiarygodności nawet porządnej strony www.

    Niemniej jednak, przydało by się w Internecie jakieś miejsce, lepsze niż
    zlecenia . przez . net :)
    dla poważnych firm i freelancerów.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    www.pawelec.info

  • 6. Data: 2007-02-07 20:00:57
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik <3...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Tu nie tylko śmierdzi kryptoreklamą - naiwna Pani Ania sądzi, że nikt nie
    > umie korzystać z internetu...
    >
    > http://www.goldenline.pl/anna_barciak - a WMCG jest wlascicielem tego
    > adresu...

    No co chcesz - prawie jak Czesia z Klanu.

    sz.