PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobocia nie ma ?

  • 41. Data: 2005-09-29 17:52:55
    Temat: Re: Bezrobocia nie ma ?
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl>

    Dnia 2005-09-29 19:33 , walcząc mozolnie z klawiaturą Bremse w pocie
    czoła napisał/a:

    > Sensownie to brzmi, a jak wygląda sprawa z tym mieszkaniem? Jakiego
    > rodzaju są to warunki? Chyba nie pracują całymi latami, widując
    > rodzinę tylko w święta?

    mogę ci coś opowiedzieć, jak pracują nasi "fachowcy" z branży budowlanej
    (mówię oczywiście o zwykłych pracownikach, a nie o kierownikach>:
    ..wiesz jak wygląda szuflandia? taaaak, tak jest! ..prawie jak w tej
    komedii - zespół kontenerów jeden na drugim (3-4 jeden na drugim +
    rusztowanie z prowizorycznymi schodkami, by dało się wejść na wyższe
    piętra), zwykle 3-4 osoby w kontenerze, wspólne
    ubikacje/prysznice/umywalnie (na całość szuflandii).*

    pzdr
    A.

    * na przykładzie: Monachium/Frankfurtu a/M /Wiesbaden/Mainz/Trier

  • 42. Data: 2005-09-29 17:54:11
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl>

    Dnia 2005-09-29 19:52 , walcząc mozolnie z klawiaturą złoty w pocie czoła
    napisał/a:

> [...]
    >
    > pzdr
    > A.
    >
    > * na przykładzie: Monachium/Frankfurtu a/M /Wiesbaden/Mainz/Trier

    errata: oczywiście zamiast "pracują" miało być: "mieszkają"

  • 43. Data: 2005-09-29 20:40:27
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    S napisał(a):

    > to ty jesteś Bzdet!

    Się tych troli ulęgło.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 44. Data: 2005-09-29 20:50:33
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Kira napisał(a):

    > Re to: S [Thu, 29 Sep 2005 13:38:40 +0200]:

    > Konkrety prosze, konkrety. Jakich przywilejow? Jak zdobytych?

    Konkrety? Raczej przestać karmić i w zoo umieścić.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 45. Data: 2005-09-29 22:10:54
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Paweł 'Styx' Chuchmała [Thu, 29 Sep 2005 22:50:33 +0200]:

    > Konkrety? Raczej przestać karmić i w zoo umieścić.

    Cicho, probuje go dobic poprzez zmuszenie do rozpoczecia
    procesow myslowych.

    Kira (nie psuc zabawek, plizz)

  • 46. Data: 2005-10-06 00:54:15
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "macko42" napisał w wiadomości

    > powaznie jest tak jak piszesz? Naprawde wiekszosc pracuje za granica?
    > czy masz na to jakies dane?
    > Jest faktycznie tak jest, to jestem pelen podziwu dla mobilnosci naszego
    > narodu. (a moze chodzi o brak znajomosc realiow zycia za granica?)

    Czy większość - to nie wiem - nie będę się na ten temat
    wypowiadać autorytatywnie ;>>>
    Mam w rodzinie technika mechanika, byłego pracownika
    stoczni oraz jego kolegę (ten ostatni około czterdziestki), którzy
    już od kilku lat pracują dla zagranicznych firm - pływają
    na statkach. Nie wiem, jakie mają zarobki, ale chyba dużo
    lepsze niż w Polsce. Ale też musieli się 'samozatrudnić' -
    tak kiedyś wymusił na nich jeden z pracodawców.
    Z tego, co wiem, to chętnie pracowaliby w Polsce, ale nie
    ma ofert pracy - podpisują pracę na kilka, kilkanaście miesięcy
    i szukają nowej.

    [OT]
    Stwierdzanie, że są oferty a ludzie nie chcą pracować,
    to bzdura.
    Tak samo można powiedzieć o branży informatycznej:
    pełno ofert typu specjalista SAP, ze znajomością
    AS/400, programowanie od kilku lat (najlepiej dla zacho-
    dnich koncernów) i to wszystko najlepiej, żeby znał
    jeden pracownik itd. itd.
    Grafik komputerowy, który musi znać 'doskonale':
    Corela, Photoshopa, Macromedia Flash i Dreamweaver,
    do tego 'doskonała znajomość' PHP, MySQL, PostgreSQL,
    MS SQL i DHTML oraz technik poligraficznych i odpowiedniego
    oprogramowania: Quark, InDesign, Acrobat itd. itd.
    - niedobrze się robi :P
    Żeby jeszcze oferowano za takie wymagania odpowiednie
    pieniądze, ale często jest to oferta typu 'najniższa' -
    przynajmniej na początek.
    I co tu się dziwić, że pracodawcy z takimi wymaganiami
    nie mogą znaleźć chętnych, a bezrobotni-szukający - pracy.

    Tymczasem informatyka stała się na tyle pojemną dziedziną,
    że albo się zna/umie bardzo dobrze kilka rzeczy, albo
    dużo po trochu (albo ze słyszenia ;)) ).

    --
    Koziorozec