PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pośrednictwo LABOR - czy ktoś korzystał

  • 1. Data: 2005-09-29 07:40:26
    Temat: Pośrednictwo LABOR - czy ktoś korzystał
    Od: "Kubusia" <K...@o...pl>

    Mam pytanie do wszystkich-czy ktoś korzystał z pośrednictwa pracy LABOR w
    Cieszynie lub OTTO w Gliwicach (praca w Anglii) i jakie ewentualne opinie na
    temat tych firm i ich skuteczności i rzetelności mogłabym usłyszeć

    pozdrawiam

    kubusia

  • 2. Data: 2005-09-29 17:53:37
    Temat: Re: Pośrednictwo LABOR - czy ktoś korzystał
    Od: Svis <m...@w...pl>

    Kubusia napisał(a):
> [...]
    > Cieszynie lub OTTO w Gliwicach (praca w Anglii) i jakie ewentualne opinie na
    > temat tych firm i ich skuteczności i rzetelności mogłabym usłyszeć

    Nie korzystalem, ale znam troszke firme Labor... Osobiscie bym nie
    polecal... ze znanych mi wzgledow,,...