PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca heldpdesk!!

  • 1. Data: 2005-09-28 18:47:30
    Temat: Praca heldpdesk!!
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl>

    Witam,
    ile według was powinna wynosić pensja na stanowisku w bardzo dużej firmie,w
    której osoba jest odpowiedzialna za zaj**** dużo spraw mających znaczenie
    dla codziennej pracy pracowników. Osoba ta ma praktycznie dostęp do
    wszystkiego.
    Ciąży na niej duża odpowiedzialność.
    Praca jest na 9 godzin CIĄGŁEGO zachrzaniania . oczywiscie nadgodziny nie
    podlegają oddzielnym opłatom :/
    Jak sądzicie jaka pensja jest odpowiednia do tego wszystkiego !!!

  • 2. Data: 2005-09-28 19:10:49
    Temat: Re: Praca heldpdesk!!
    Od: "Nadroj" <n...@o...pl>

    napewno nie mniej niż 849zl brutto :P

  • 3. Data: 2005-09-28 19:11:51
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Nadroj [Wed, 28 Sep 2005 21:10:49 +0200]:

    > napewno nie mniej niż 849zl brutto :P

    Chyba ze na zlecenie ;P

    Kira (BP, NMSP)

  • 4. Data: 2005-09-28 19:26:36
    Od: "DB Weres" <b...@i...pl>

    Teoretycznie im wieksza odpowiedzialnosc i dostep do danych tym wieksza
    pensja. Niestety tak nie jest w praktyce.
    Odpowiednia pensja to taka, ktora daje ci satysfakcje. Jesli czujesz ze
    dostajesz za malo mozesz prosic o podwyzke lub znalezc od razu inna firme.
    Jesli kolejne osoby na tym stanowisku beda szybko odchodzily, to moze w
    koncu pracodawca podniesie place... kolejnemu chetnemu...

    Pzdr.

  • 5. Data: 2005-09-28 19:36:08
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Kira napisał(a):
    > Chyba ze na zlecenie ;P
    I to pod warunkiem ze na caly etat ;P

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2005-09-28 19:37:42
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: badzio [Wed, 28 Sep 2005 21:36:08 +0200]:

    > I to pod warunkiem ze na caly etat ;P

    Na zlecenie nie ma calych etatow, mozna i za 5zl zasuwac :)

    Kira

  • 7. Data: 2005-09-28 20:29:06
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:bce88$433ae541$540a4b57$7275@news.chello.pl Mariusz
    <m...@o...pl> pisze:

> [...]
    > podlegają oddzielnym opłatom :/
    > Jak sądzicie jaka pensja jest odpowiednia do tego wszystkiego !!!
    Odpowiednia będzie pensja adekwatna do wkładu pracy, wymaganej do jego
    realizacji wiedzy oraz zakresu odpowiedzialności.
    Nie dziękuj - cieszę się, że mogłem pomóc. ;)

    Jotte

  • 8. Data: 2005-09-28 21:09:17
    Od: Srokus <s...@N...pl>

    Mariusz napisał(a):

    > której osoba jest odpowiedzialna za zaj**** dużo spraw mających znaczenie
    > dla codziennej pracy pracowników.

    Np ?

    > Osoba ta ma praktycznie dostęp do wszystkiego.

    Tzn ?

    > Ciąży na niej duża odpowiedzialność.

    Np. odpowiada za ...

    > Praca jest na 9 godzin CIĄGŁEGO zachrzaniania . oczywiscie nadgodziny nie
    > podlegają oddzielnym opłatom :/

    Ba!
    Mógłbyś coś więcej napisać o tej odpowiedzialności, dostępach, wadze
    stanowiska helpdeska ? I ile to według Ciebie jest zajebiście dużo ?
    Ciekawość mnie zżera niezmiernie ...

    --
    Srokus gg: 2373877
    "Chryste Jezu! Dyć od tego i są panny, po to je Pambuczek stworzył,

  • 9. Data: 2005-09-28 21:12:52
    Od: Witek <v...@w...pl>

    Mariusz napisał(a):
> [...]
    > podlegają oddzielnym opłatom :/
    > Jak sądzicie jaka pensja jest odpowiednia do tego wszystkiego !!!

    100pln za godzine + vat

  • 10. Data: 2005-09-28 21:16:18
    Od: "Mariusz" <m...@o...pl>

    > Nie dziękuj - cieszę się, że mogłem pomóc. ;)

    dodam, że klienci są obsługiwani z całej Polski, a pensja jak na razie to
    tak koło 1500 zł netto.
    Z tym, że firma mieści się w Warszawie a tu wiadomo, że 2k to minimum dla
    osoby nie pochodzącej stąd. Umowa na 2 miesiące próbne.
    Może bardziej chodzi o to, że w poprzedniej firmie, trochę mniejszej od tej
    miałem bez żadnego ale 2200 - no ale umowę zlecenie!!
    Poza tym ta firma zaproponowała mi też jakieś kolejne zlecenie ale od połowy
    listopada a dla mnie to dosyć odległy termin, no ale w ciągu tego zlecenia
    (3-4 miesiące) gdybym się postarał miałbym może 2,6 k na rączkę co jest
    ładną sumką.tylko, że troche daleko w czasie i nie wiadomo co potem.