PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy

  • 11. Data: 2008-05-31 08:59:46
    Temat: Re: Bazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy
    Od: sz <s...@b...no>

    t...@g...com wrote:

    > Tak nawiasem, czy uważasz, że umieszczanie w odpowiedzi na mój post
    > adresu innego serwisu to nie SPAM ???

    misiu drogi, podano przyklad zlecenia.przez.net zeby kazdy mogl sobie
    porownac czym rozni sie porzadna strona z ofertami od jej parodii, a
    jezeli boisz sie porownan to kup reklame w tv, wtedy nikt nie bedzie
    ingerowal w twoj przekaz marketingowy...

  • 12. Data: 2008-05-31 10:04:45
    Od: " Sick fuck" <r...@g...pl>

    sz <s...@b...no> napisał(a):

    > st
    >
    > misiu drogi, podano przyklad zlecenia.przez.net zeby kazdy mogl sobie=20
    > porownac czym rozni sie porzadna strona z ofertami od jej parodii, a=20
    > jezeli boisz sie porownan to kup reklame w tv, wtedy nikt nie bedzie=20
    > ingerowal w twoj przekaz marketingowy...

    Chyba cię z deczka jebło jeśli uważasz, że jakieś tam zlecenia przez net jest
    porządne hahaha to dobry żart, serwis wygląda jak pół dupy za krzaka. Chcesz
    zobaczyć jakiś serwis to wejdź chociażby na aukcjepracy.pl albo już nawet w
    ostateczności na freelancer.pl, ale prooooszę nie pierdol że ta
    obszczymurkowata stronka zlecenia przez net to porządna strona!!!!

  • 13. Data: 2008-05-31 10:19:42
    Od: sz <s...@b...no>

    Sick fuck wrote:
> [...]
    > ostateczności na freelancer.pl, ale prooooszę nie pierdol że ta
    > obszczymurkowata stronka zlecenia przez net to porządna strona!!!!

    witamy dyrektora marketingu freelancer.pl i aukcjepracy.pl i łączymy się
    w żalu że wszystkie te strony łącznie z bazarem mają w sumie mniej ofert
    niż zlecenia.przez.net :)

  • 14. Data: 2008-05-31 10:52:22
    Od: " " <r...@g...pl>

    sz <s...@b...no> napisał(a):

    > krzaka. Chcesz
    > ju=BF nawet w
    >
    > witamy dyrektora marketingu freelancer.pl i aukcjepracy.pl i =B3=B1czymy =
    > si=EA=20
    > w =BFalu =BFe wszystkie te strony =B3=B1cznie z bazarem maj=B1 w sumie mn=
    > iej ofert=20
    > ni=BF zlecenia.przez.net :)

    Niewiem co żeś się tak chłopie podniecił tymi zleceniami, ale karwa mać daję
    ci przykłady serwisów, które dopiero się rozwijają, a ty napierdalasz z grubej
    rury odrazu, tak jakby ktoś ci płacił za to. To jest rynek daj kurwa ludziom
    wybór, o ile dobrze wiem to ta twoja zajebista stronka istnieje juz od paru
    lat, więc jak na paroletni staż to niewiele wskurała! zresztą samym wyglądem
    mnie nie poraziła, a ilość ofert to tylko wynik paroletniego stażu na rynku,
    myśle, że każdy inny serwis po takim czasie też będzie miał tych ofert sporo.

  • 15. Data: 2008-05-31 13:16:21
    Od: Wojtek M <d...@v...beztego.pl>

    Dnia Fri, 30 May 2008 14:04:07 -0700 (PDT), t...@g...com napisał(a):

    > Ta grupa dyskusyjna jest przeznaczona do dyskusji o
    > pracy, a w szczególności do promowania pojęć z nią związanych, jak
    > również promowania narzędzi, które mają pomóc ludziom w znalezieniu
    > pracy. Jeśli ci to dalej nic nie przemawia do prawdopodobnie ciasnego
    > umysłu, zajrzyj w historie tej grupy.
    a czy wolno podawac alternatywne portale lub wytykac jakiekolwiek bledy? ;)
    zdefiniuj slowo "dyskusja"
    >Temat uważam za zamknięty!
    na szczescie nie Ty decydujesz o jego zamknieciu:)

  • 16. Data: 2008-05-31 14:27:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    c.googlegroups.com
    t...@g...com <t...@g...com> pisze:

    > Tak nawiasem, czy uważasz, że umieszczanie w odpowiedzi na mój post
    > adresu innego serwisu to nie SPAM ???
    Synu, ty naucz się najpierw korzystać z newsów boś lama zwykła. Tnij co
    zbędne i przestań śmiecić.

    > No właśnie, więc dajcie już
    > sobie spokój z tymi durnowatymi wypowiedziami, bo to i tak do niczego
    > nie prowadzi.
    Prowadzi. Właśnie się przekonałeś jaki jest odzew na twoją reklamkę i
    ciebie.

    --
    Jotte

  • 17. Data: 2008-05-31 14:27:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    e.googlegroups.com
    t...@g...com <t...@g...com> pisze:

    > Człowieku nie chcesz NIE WCHODŹ TUTAJ, nikt ci przecież nie kazał,
    > takich zadufanych ludków jak Ty nie brakuje
    Spamujesz - trzeba było napisać coś sensownego w jakimś wątku (ktos mógłby
    ci podyktować) i ew. w sigu walnąć linka. A tak - śmieciarz.
    W dodatku łżesz - serwis się nie rozwija. Tam jest kilkanaście wpisów i to
    wszystko.

    > przecież nie karze nikomu tutaj wchodzić,
    Pisze się "każe", matołku.

    > PRZECIEŻ NIKT CIE NIE ZMUSZA!!!!!
    Czemu drzesz gębę?

    > NIE POZDRAWIAM
    Zgadnij, co mnie to obchodzi.

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2008-05-31 15:17:08
    Od: t...@g...com

    Jotte, to nie mogłeś napisać od razu o co chodzi, w jaki sposób
    powinienem zaproponować serwis ??
    Co do rozwoju serwisu, bardziej miałem na myśli rozwój jego
    funkcjonalności, a poza tym serwis powoli startuje, jest stosunkowo
    niedawno uruchomiony, więc raczej ciężko oczekiwać milionowych
    sukcesów.
    A co do dyskusji i krytyk, proszę Was bardzo, krytykujcie, ale nie w
    formie odzywek "ty spamerze" i takie tam bla bla bla,
    Właśnie porad i krytyki od Was oczekiwałem, że poradzicie, co można by
    było w serwisie zmienić, że nie podoba Ci się to albo tamto, natomiast
    komentarze poszły zupełnie nie w tym kierunku co myślałem.

    Nie umiesz docenić czyjejś pracy, ten serwis to nie kupiony gotowy
    produkt, tylko ciężka autorska praca (poza forum).
    Szkoda, że tak to odebraliście. Ale wierzę, że zrozumiecie mnie, jak i
    cel tego posta, owszem może i nie powinienem tego w taki sposób
    umieszczać, ale jako tako nie mam praktyki na grupach, a w historii
    widziałem, że inne tego typu posty o serwisach były już umieszczane i
    tym się zasugerowałem. No, ale ok, dla świetego spokoju usunąłem moje
    posty z google groups.

    Ja zawsze powtarzam "dobra krytyka nie jest zła". Wcale nie mam za złe
    czyjejś krytyki, tylko żeby była ona wyrażona w kulturalny zrozumiały
    sposób.

    Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2008-05-31 16:43:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    f.googlegroups.com
    t...@g...com <t...@g...com> pisze:

    > Jotte, to nie mogłeś napisać od razu o co chodzi, w jaki sposób
    > powinienem zaproponować serwis ??
    Widzisz, to jest grupa dotycząca dyskusji o zagadnieniach związanych z
    pracą.
    Ten oddźwięk to efekt działań na niej wszelkiej maści ogłoszeniodawców,
    ankieterów itp.
    Trochę są więc ludziska przeczulone (nie wyłączając mnie). No i jeszcze
    ledwo przyszedłeś, ups! - przyszłeś, to pyskujesz.
    Do stopli/siga link było dać.
    Są tacy co tam swoje blogi promują i ich za to nie je**ą.

> [...]
    > funkcjonalności, a poza tym serwis powoli startuje, jest stosunkowo
    > niedawno uruchomiony, więc raczej ciężko oczekiwać milionowych
    To na pewno.
    Ale próbuj.

> [...]
    > widziałem, że inne tego typu posty o serwisach były już umieszczane i
    > tym się zasugerowałem. No, ale ok, dla świetego spokoju usunąłem moje
    Wszystko da się wyprostować.
    Myślę, że po twoim wyjaśnieniu inni też się odezwą łagodniej.
    Miałeś po prostu nie najszczęśliwsze wejście. ;)

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2008-05-31 17:02:13
    Od: t...@g...com

    Heh, oki, rozumiem, żebym wiedział to bym nie umieszczał tego w taki
    sposób, no cóż człowiek uczy się na błędach :)