PracaGrupypl.praca.dyskusje › dyskryminacja plciowa od drugiej strony

  • 1. Data: 2008-05-27 11:13:57
    Temat: dyskryminacja plciowa od drugiej strony
    Od: "praktyk" <p...@z...com>

    Są gdzieś dostępne dane na temat tego, jaki procent zatrudnionych
    stanowią mężczyźni w takich instytucjach jak:
    -ZUS
    -Urzędy Skarbowe
    -Urzędy Pracy
    Bo mnie się wydaje, że te urzędy są bardzo mocno sfeminizowane.

  • 2. Data: 2008-05-27 11:36:37
    Temat: Re: dyskryminacja plciowa od drugiej strony
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "praktyk" <p...@z...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > -Urzędy Skarbowe
    > -Urzędy Pracy
    > Bo mnie się wydaje, że te urzędy są bardzo mocno sfeminizowane.

    A wyższe stanowiska też? Pytam bo nie wiem, ale z kolei mnie się wydaje, że
    im wyżej tym więcej mężczyzn jednak.

    Pozdrawiam.

    M.

  • 3. Data: 2008-05-27 11:37:38
    Od: Michwelt <m...@...ah.o-o.com>

    Dnia Tue, 27 May 2008 13:13:57 +0200, praktyk napisał(a):

> [...]
    > -Urzędy Skarbowe
    > -Urzędy Pracy
    > Bo mnie się wydaje, że te urzędy są bardzo mocno sfeminizowane.

    Prawdziwy i pełnowartościowy mężczyzna nie zhańbi się taką pracą i tyle.
    (Podobnie jak nie będzie pracował jako "pielęgniarka" czy "przekszkolanka"
    - dlatego to też sfeminizowane zawody.) Inna sprawa, że prawdziwych
    mężczyzn coraz mniej. Ale to już inna sprawa.

    --
    pozdrawiam,
    Michwelt (adres e-mail w polu nadawcy, bez "-")

  • 4. Data: 2008-05-27 11:37:44
    Od: "bolek" <b...@n...pl>

> [...]
    > -Urzędy Skarbowe
    > -Urzędy Pracy
    > Bo mnie się wydaje, że te urzędy są bardzo mocno sfeminizowane.

    Pracuję na zakładzie z samymi kobietami.
    Nic gorszego nie może mężczyznę spotkać.

    bolek

  • 5. Data: 2008-05-27 11:56:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Michwelt napisał(a):

    [..]

    > Prawdziwy i pełnowartościowy mężczyzna nie zhańbi się taką pracą i tyle.

    Hehehe ;) Znajoma przez miesiąc pracowała w ZUS-ie. Uciekła.
    Skomentowała to potem tak, że takiej komuny to nawet w filmach Bareji
    nie było... ;) Nowoczesność a'la pisanie ręcznie przez kalkę i
    efektywność jak w latach 80-tych ;P

    j.

  • 6. Data: 2008-05-27 12:07:28
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    Michwelt pisze:

> [...]
    > - dlatego to też sfeminizowane zawody.) Inna sprawa, że prawdziwych
    > mężczyzn coraz mniej. Ale to już inna sprawa.

    Żartujesz (kiepsko) czy jesteś po prostu głupcem?

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    ''Yet the world endures, wheter or not the mind exists.''
    --Aeon Flux

  • 7. Data: 2008-05-27 12:13:46
    Od: "praktyk" <p...@z...com>

    Użytkownik "bolek" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Pracuję na zakładzie z samymi kobietami.
    > Nic gorszego nie może mężczyznę spotkać.

    Molestują Cię? ;)

  • 8. Data: 2008-05-27 12:22:02
    Od: "andreas" <v...@g...pl>

> [...]
    > -Urzędy Skarbowe
    > -Urzędy Pracy
    > Bo mnie się wydaje, że te urzędy są bardzo mocno sfeminizowane.

    Sfeminizowanie nie oznacza dyskryminacji.
    Może oznaczać cos znacznie gorszego, czyli postawa "jestem upośledzona i
    nigdziej indziej nie znajde roboty".

    --
    andreas

  • 9. Data: 2008-05-27 13:59:36
    Od: "bolek" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "bolek" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Molestują Cię? ;)

    Gorzej. One sobie same wmówiły że są dyskryminowane.
    Tylko nie wiem przez kogo, skoro szef to też łomen.

    bolek

  • 10. Data: 2008-05-27 15:33:28
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    > Użytkownik "praktyk" <p...@z...com> napisał w wiadomości

    > Gorzej. One sobie same wmówiły że są dyskryminowane.
    > Tylko nie wiem przez kogo, skoro szef to też łomen.

    Przecież nie tylko faceci dyskryminują kobiety :)

    M.