PracaGrupypl.praca.dyskusjeBazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy › Re: Bazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Bazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy
    Date: Sat, 31 May 2008 18:43:40 +0200

    W wiadomości
    news:9b2917c5-1593-49fb-9cde-cc5f69dcb7ca@i76g2000hs
    f.googlegroups.com
    t...@g...com <t...@g...com> pisze:

    > Jotte, to nie mogłeś napisać od razu o co chodzi, w jaki sposób
    > powinienem zaproponować serwis ??
    Widzisz, to jest grupa dotycząca dyskusji o zagadnieniach związanych z
    pracą.
    Ten oddźwięk to efekt działań na niej wszelkiej maści ogłoszeniodawców,
    ankieterów itp.
    Trochę są więc ludziska przeczulone (nie wyłączając mnie). No i jeszcze
    ledwo przyszedłeś, ups! - przyszłeś, to pyskujesz.
    Do stopli/siga link było dać.
    Są tacy co tam swoje blogi promują i ich za to nie je**ą.

    > Co do rozwoju serwisu, bardziej miałem na myśli rozwój jego
    > funkcjonalności, a poza tym serwis powoli startuje, jest stosunkowo
    > niedawno uruchomiony, więc raczej ciężko oczekiwać milionowych
    > sukcesów.
    To na pewno.
    Ale próbuj.

> [...]
    > komentarze poszły zupełnie nie w tym kierunku co myślałem.
    > Nie umiesz docenić czyjejś pracy, ten serwis to nie kupiony gotowy
    > produkt, tylko ciężka autorska praca (poza forum).
    > Szkoda, że tak to odebraliście. Ale wierzę, że zrozumiecie mnie, jak i
    > cel tego posta, owszem może i nie powinienem tego w taki sposób
    > umieszczać, ale jako tako nie mam praktyki na grupach, a w historii
    > widziałem, że inne tego typu posty o serwisach były już umieszczane i
    > tym się zasugerowałem. No, ale ok, dla świetego spokoju usunąłem moje
    Wszystko da się wyprostować.
    Myślę, że po twoim wyjaśnieniu inni też się odezwą łagodniej.
    Miałeś po prostu nie najszczęśliwsze wejście. ;)

    --
    Jotte