PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy

  • 1. Data: 2008-05-28 20:39:07
    Temat: Bazar-pracy.pl - serwis fachowców i poszukiwaczy pracy
    Od: t...@g...com

    Witam, chciałbym zaprosić wszystkich do odwiedzenia witryny Bazar-
    pracy.pl. Jest to serwis, który ma umożliwić elektroniczne targowanie
    się o zlecenia i usługi w formie licytacji, a także pomóc w
    znalezieniu pracy.
    W przypadku zleceń, licytacja przebiega w następujący sposób:
    zainteresowany wykonaniem zlecenia klient daje swoją ofertę oraz
    ewentualnie zamieszcza krótki opis, jak zamierza zrealizować zlecenie.
    Następnie, po zakończeniu licytacji, wystawiający ma prawo decydować,
    kogo wybierze lub zrezygnować ze wszystkich ofert, jeśli nie znajdzie
    żadnej dla niego interesującej (bo jak wiadomo cena nie zawsze jest
    wyznacznikiem jakości usługi). W ten sposób zlecający jest chroniony
    przed niechcianymi ofertami niepewnych wykonawców.
    Oprócz typowych aukcji serwis oferuje wystawianie zwykłych ogłoszeń,
    które dla wielu firm mogą być reklamą ich działalności, a dla osób
    prywatnych szansą na znalezienie wymarzonej pracy. Poza tym serwis
    posiada forum, na którym można wymienić się doświadczeniami czy też
    pytać o porady, np. w sprawie budowy domu.
    Zarejestrowana osoba może występować w roli zarówno wystawiającego jak
    i licytującego.
    W serwisie nie są pobierane żadne opłaty, więc czemu nie spróbować?

    Zapraszam wszystkich gorąco do odwiedzenia witryny!

  • 2. Data: 2008-05-29 18:25:13
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com>

    t...@g...com wrote:
> [...]
    > pracy.pl. Jest to serwis, który ma umożliwić elektroniczne targowanie
    > się o zlecenia i usługi w formie licytacji, a także pomóc w
    (ciach)
    Przecież już jest. zlecenia.przez.net z tego co pamiętam.

    P.

  • 3. Data: 2008-05-30 12:08:28
    Od: t...@g...com

    On 29 Maj, 20:25, "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com> wrote:

    > (ciach)
    > Przecież już jest. zlecenia.przez.net z tego co pamiętam.
    >
    > P.

    No pewnie, że jest, ale jednak na Bazar-pracy.pl ma więcej kategorii,
    tzn. dotyczy ogółu rynku. Poza tym posiada wiele innych zalet, tzn.
    forum, różne typy licytacji, oferty pracy, ogłoszenia itp.

    A serwis cały czas się rozwija.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-05-30 14:00:26
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    >A serwis cały czas się rozwija.

    dzięki spamerom
    :/

    e.

  • 5. Data: 2008-05-30 20:37:37
    Od: t...@g...com

    On 30 Maj, 16:00, "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>
    wrote:

    > dzięki spamerom
    > :/
    >
    > e.

    Kolego, jak nie wiesz co napisać to po prostu nie pisz, Twój post nie
    wniósł niczego konstruktywnego do dyskusji. Jak chcesz zabłysnąć to
    zawsze możesz się wypowiedzieć, ale nie tutaj, mógłbym nawet rzec, że
    jesteś z konkurencyjnego serwisu i tylko podszywasz się pod kogoś
    innego. Zatem chciałbym Cię poinformować, że nie jest to "spam", a z
    definicją spamu proponują się zapoznać chociażby ze słownika
    Wikipedii. Serwis "Bazar-pracy.pl" nie jest póki co serwisem
    komercyjnym, co oznacza, że nie przynosi zysków, jest on stworzony z
    myślą, aby tacy ludzie jak ty mogli łatwo znaleźć pracę lub sprzedać
    swoje umiejętności. Pozdrawiam i jeszcze raz proszę o powściągliwość w
    wypowiadaniu się.

  • 6. Data: 2008-05-30 20:51:00
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    t...@g...com pisze:

    [spam, ciach]

    To ja może spróbuję użyć języka, który będzie dla Pana bardziej
    zrozumiały, dobrze? Otóż grupy dyskusyjne, w szczególności ta grupa
    dyskusyjna, nie służą do prowadzenia akcji promocyjnej żadnego portalu,
    w szczególności portalu, który stara się Pan promować.

    Ponadto zasięg grup newsowych jest znikomy, zaś ich uczestnicy nie
    należą do grupy docelowej, która Pana interesuje.

    Na wypadek, gdyby Pan nie zrozumiał wywodu, powtarzam jeszcze raz,
    krócej: spamer, spierdalaj w podskokach.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Do not think by infection, catching an opinion like a cold.

  • 7. Data: 2008-05-30 21:04:07
    Od: t...@g...com

    On 30 Maj, 22:51, "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> wrote:
> [...]
    > [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]
    >
    > Do not think by infection, catching an opinion like a cold.

    Drogie dziecko z takim językiem w podskokach sam możesz, wiesz co
    (kotek Yoob). Ta grupa dyskusyjna jest przeznaczona do dyskusji o
    pracy, a w szczególności do promowania pojęć z nią związanych, jak
    również promowania narzędzi, które mają pomóc ludziom w znalezieniu
    pracy. Jeśli ci to dalej nic nie przemawia do prawdopodobnie ciasnego
    umysłu, zajrzyj w historie tej grupy. Temat uważam za zamknięty!

  • 8. Data: 2008-05-30 22:43:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    c.googlegroups.com
    t...@g...com <t...@g...com> pisze:
> [...]
    > tzn. dotyczy ogółu rynku. Poza tym posiada wiele innych zalet, tzn.
    > forum, różne typy licytacji, oferty pracy, ogłoszenia itp.
    Co robi???
    Nie dość, że śmiecisz bzdetami, to jeszcze łżesz.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2008-05-30 23:39:55
    Od: t...@g...com

    On 31 Maj, 00:43, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
> [...]
    wszystkich do odwiedzenia witryny Bazar-

    > Co robi???
    > Nie dość, że śmiecisz bzdetami, to jeszcze łżesz.

    Człowieku nie chcesz NIE WCHODŹ TUTAJ, nikt ci przecież nie kazał,
    takich zadufanych ludków jak Ty nie brakuje, przecież nie karze nikomu
    tutaj wchodzić, PRZECIEŻ NIKT CIE NIE ZMUSZA!!!!! NIE POZDRAWIAM

  • 10. Data: 2008-05-30 23:48:34
    Od: t...@g...com

> [...]
    wszystkich do odwiedzenia witryny Bazar-

    > Co robi???
    > Nie dość, że śmiecisz bzdetami, to jeszcze łżesz.

    Tak nawiasem, czy uważasz, że umieszczanie w odpowiedzi na mój post
    adresu innego serwisu to nie SPAM ??? No właśnie, więc dajcie już
    sobie spokój z tymi durnowatymi wypowiedziami, bo to i tak do niczego
    nie prowadzi.