PracaGrupypl.praca.dyskusje › Badania okresowe co 1,5 roku ?

  • 1. Data: 2010-11-25 12:25:43
    Temat: Badania okresowe co 1,5 roku ?
    Od: Zibi <z...@g...pl>

    Witam,

    Proszę o informację na jak długo można otrzymać zdolność do
    pracy na badaniach okresowych dla wykonywanej pracy typu "praca z
    monitorem ekranowym".

    Od kiedy zmieniłem pracę pani doktor upiera się na 1,5 roku.
    Mam stałą stabilną wadę wzroku ( minusy ) jestem po 30stce i
    u innego lekarza otrzymywałem na 4 lata.

    Widocznie pani doktor chce mnie często oglądać (a raczej kwit zapłaty :))

    proszę o informację czy jest to sytuacja normalna i czy są jakieś akty
    które zawierają tabelkę np. wada wzroku okres itp ?

    W ustawie szukałem i nie znalazłem (są 4 lata.)

    pozdrawiam
    GG

  • 2. Data: 2010-11-25 12:44:03
    Temat: Re: Badania okresowe co 1,5 roku ?
    Od: jcvklashfjash <f...@f...csk>

    W dniu 2010-11-25 13:25, Zibi pisze:
> [...]
    > które zawierają tabelkę np. wada wzroku okres itp ?
    >
    > W ustawie szukałem i nie znalazłem (są 4 lata.)

    Ja mam sporą wadę, siedzę prawie cały czas przed monitorem i dostałem
    badania na 2 lata bez problemu. Ale nie było to zależne od wykonywanej
    pracy chyba, bo kolega bez wady wzroku też dostał na 2 lata.

  • 3. Data: 2010-11-25 15:49:04
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2010-11-25 13:44, jcvklashfjash pisze:

    > Ja mam sporą wadę, siedzę prawie cały czas przed monitorem i dostałem
    > badania na 2 lata bez problemu. Ale nie było to zależne od wykonywanej
    > pracy chyba, bo kolega bez wady wzroku też dostał na 2 lata.

    2 lata to chyba taki standard dla okularnika. U nas w firmie (praca
    biurowa przed kompem) tak dają. Nie-okularnicy to 3 lata.
    Chyba to zależy od uznania lekarza. Nie spotkałam się z
    rozporządzeniami w tym zakresie.

    Może zakład pracy mocno z medycyną pracy negocjował, więc obniżyli
    stawki za badania, ale za to chcą ilością przychód zrobić ;) ->ale to
    czyste spekulacje.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 4. Data: 2010-11-25 19:55:26
    Od: Piter <e...@w...pl>

    Zibi pisze tak:

    > Widocznie pani doktor chce mnie często oglądać (a raczej kwit
    > zapłaty :))

    kóżden chce żyć

    do tego zrobili się strasznie wnikający i drążą choroby które leczyło
    się wcześniej prywatnie za ciężką kasę a teraz raptem się obudzili. Ich
    troskliwość mnie wzruszyła. Niedługo będzie jak w Anglii. Przed
    przyjęciem do pracy śledztwo, jakie masz choroby.

    --
    Piter

  • 5. Data: 2010-11-26 13:02:16
    Od: "Palik" <p...@T...pl>

    Użytkownik "Zibi" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > które zawierają tabelkę np. wada wzroku okres itp ?
    >
    > W ustawie szukałem i nie znalazłem (są 4 lata.)

    Normalne, że dają na różne okresy.I często to jest od ich "widzimisie" ale i
    oceny realiów.
    U mnie raptem straciłem słuch 50% na określonych częstotliwościach.Dali mi
    na rok [wcześniej na 3 lata]...Po to aby złapać orientację. Po roku kadrowa
    wpisała w papiór " że nie pracuję w hałasie" [to samo stanowisko!];}...Po 20
    minutach bez badania słuchu przedłużyli mi o 2 lata...
    Palik