PracaGrupypl.praca.dyskusje › Badania i szkolenie BHP

  • 1. Data: 2002-06-09 13:21:25
    Temat: Badania i szkolenie BHP
    Od: "Magdalena Budzynska" <m...@p...pl>

    Prosze o porade, gdzie wyslac pracownika na badania wstepne (Warszawa) oraz
    jaki jest tego przyblizony koszt. W jaki sposob przeprowadzic szkolenie BHP?
    Dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam
    Magdalena Budzynska

  • 2. Data: 2002-07-05 12:53:23
    Temat: Re: Badania i szkolenie BHP
    Od: "ika" <d...@a...com.pl>

    Jakiego typu praca ? Lekarze medycyny pracy w zaleznosci od wykonywanej
    pracy kieruja pracownika na rozne badania.
    Od tego rowniez uzalezniona jest cena badania.
    Ostatnio badalam sie w Dantexie. Cena ok. 250 zł razem z badaniami. Lekarz
    medycyny pracy, Okulista, badania biochemiczne (krew, mocz, bichemiczne),
    Rentgen klatki piersiowej obowiazkowo co 2 lata.

    pozdrawiam

    Dominika

  • 3. Data: 2002-07-05 12:59:40
    Od: "malgosya" <m...@N...poczta.gazeta.pl>

    Szkolenia BHP prowadzą firmy do tego uprawnione.
    Jedną, z którą miałam do czynienia nazywa się chyba BHP Serwis...