PracaGrupypl.praca.dyskusje › BSA, dzialalnosc gosp, kasa fiskalna (?)

  • 11. Data: 2002-11-01 05:23:14
    Temat: Re: BSA, dzialalnosc gosp, kasa fiskalna (?)
    Od: "Robert Nietupski" <n...@h...pl>

    > Byl wątek na innej grupie ale powiem. BSA Ci nic nie skontroluje. Moze
    > skontrolować Policja i to z nakazem. Jak bez to tez mozesz ich odprawic od
    > drzwi po nakaz (który BTW wystawia sąd lub prokurator). Tak więc jak
    widzisz
    > nie ma się czego bać.

    Policja wcale nie musi miec nakazu.
    Wystarczy, że zachodzą przesłanki (a takie Policjant zasze wykaże - wierzcie
    mi) i na podstawie legitymacji może przeprowadzić przeszukanie.
    Jest jakiś termin w którym Policja musi dostarczyć podpisany nakaz.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2002-11-01 12:27:51
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Lukasz J. Szelag" :

    : > : > Witam.
    : > : > Planuje zalozyc dzialalnosc gospodarcza, ktora opieralaby sie na
    drobnym
    : > : > handlu sprzetem komputerowym. Byloby mi wygodnie, przynajmniej na
    : > poczatku
    : > : > umiescic firme w domu. Lecz w domu jak to w domu - nie ma sie calego
    : > softu
    : > : > legalnego z licencjami itp. Stad pytanie: czy w takiej sytuacji
    : > : > powienienem sie obawiac, ze wpadna panowie z BSA i skontroluja mi
    nie
    : > : > tylko komputer firmowy lecz wszystko co posiadam w domu ? Jesli tak
    : > :
[...]
    : >
    : > Jest czego się bać. Jeden mało ważny nielegalny program i zabierają cały
    : > sprzęt komupterowy, jako dowód rzeczowy. Przez to skończyć może się
    firma z
    : > dobrym pomysłem.
    : >
    : > Filmy i eMpecze do kosza. Nielegalny soft wymieniony na software i
    freeware.
    : > W późniejszym czasie możliwość dokupienia taniego legalnego
    oprogramowania i
    : > firma pracuje. Potrzebna jeszcze wiedza fachowa na temat komputerów oraz
    : > wkład gotówkowy. :)0 Trzeba się również liczyć z możliwością szybkiej
    : > dewaluacji wartości sprzętu i programów w tej szybko rozwijającej się
    : > dziedzinie życia. Można to 'ominąć' przez składanie komputerów na
    zamówienie
    : > z hurtowni. Potrzeba działalność gospodarcza?

    >Proponuje szyfrowac "klopotliwe" dane.

    Nie szyfruje, nie mam identyfikatora cyfrowego. :-(

    --
    pREMIERE

  • 13. Data: 2002-11-02 14:26:19
    Od: "Lukasz Szelag" <j...@h...com>

    > Nie szyfruje, nie mam identyfikatora cyfrowego. :-(
    >
    > --
    > pREMIERE

    Ne musisz miec zadnego indentyfikatora (certyfikat???), zeby skutecznie
    szyfrowac swoje dane.

    --
    Lukasz Szelag
    j...@h...com

  • 14. Data: 2002-11-03 21:09:12
    Od: "Premiere" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Lukasz Szelag" <j...@h...com> napisał w wiadomości
    : > >Proponuje szyfrowac "klopotliwe" dane.
    : >
    : > Nie szyfruje, nie mam identyfikatora cyfrowego. :-(
    : >
    : > --
    : > pREMIERE
    :
    : Ne musisz miec zadnego indentyfikatora (certyfikat???), zeby skutecznie
    : szyfrowac swoje dane.
    :

    Nie znam się na szyfrowaniu danych. Być może masz racje.

    Premiere

  • 15. Data: 2002-11-06 22:17:11
    Od: "PePe_M" <washi@(wytnij-to)o2.pl>

> [...]
    > pytanie: czy w takiej sytuacji powienienem sie obawiac, ze wpadna
    > panowie z BSA i skontroluja mi nie tylko komputer firmowy lecz

    Jest proste wyjscie, mimo iz je podaje to nie znaczy, ze popieram.
    Instalujesz Linuxa czy FreeBSD a na nim VMwareWorkstation lub inna wirtualna
    maszynke (oczywiscie z licencja), pod ktora mozesz zainstalowac czego dusza
    zapragnie, oczywiscie wszystko odpowiednio szyfrujesz. W chwili wejscia
    pana, ktory przedstawi sie jako Policja/BSE (to drugie raczej watpliwe)
    wciszkasz, reset i mowisz prosze niec pan sie czuje jak u siebie w domu.
    Oczywiscie haslo do linusia muszisz mu podac:-)

    Pozdrawiam
    PePe_M

  • 16. Data: 2002-11-09 01:27:13
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako PePe_M zamieszkała pod adresem
    <washi@(wytnij-to)o2.pl> napisała:

> [...]
    > Policja/BSE (to drugie raczej watpliwe) wciszkasz, reset i mowisz
    > prosze niec pan sie czuje jak u siebie w domu. Oczywiscie haslo do

    Nic nie musisz mu podac - zawsze możesz miec amnezję. Tylko zabiora ci
    kompa i dadzą biegłemu do badania... Pożegnasz się z kompem na jakiś
    czas, bo biegli nie bardzo chcą robić opinie, bo prokuratury nie płaca i
    kółko się zamyka...

    --
    Pozdrówka
    Tatiana