PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doświadczenie w wojsku -podawać w CV czy nie?

  • 1. Data: 2009-11-18 10:42:54
    Temat: Doświadczenie w wojsku -podawać w CV czy nie?
    Od: X <k...@g...pl>

    Witam,

    postanowiłem dodać edukację 3 miesięczną w szkole oficerskiej po
    studiach magisterskich. Wyższa Szkoła Oficerska-Szkołą Podchorążych
    Rezerwy- kierunek dowódczy, obecny stopień wojskowy: podporucznik rezerwy.
    Czy sądzicie że to ważna informacja dla headhunterów lub dla
    potencjalnych pracodawców? Oczywiście główny nurt zawodowo-uczelniany to
    finanse i rachunkowość , kontrola wewnętrzna i controlling...

  • 2. Data: 2009-11-18 12:47:41
    Temat: Re: Doświadczenie w wojsku -podawać w CV czy nie?
    Od: aa <a...@a...pl>

    X wrote:
> [...]
    > potencjalnych pracodawców? Oczywiście główny nurt zawodowo-uczelniany to
    > finanse i rachunkowość , kontrola wewnętrzna i controlling...

    Tak.
    Szczególnie jeśli aplikujesz na stanowiska "dowódcze" typu kierownik,
    dyrektor.

  • 3. Data: 2009-11-18 15:26:38
    Od: X <k...@g...pl>

    Użytkownik aa napisał:

    > Tak.
    > Szczególnie jeśli aplikujesz na stanowiska "dowódcze" typu kierownik,
    > dyrektor.

    No to dobrze, dodałem doświadczenie na goldenline.pl ;)