PracaGrupypl.praca.dyskusje › BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU

  • 91. Data: 2007-05-22 09:27:11
    Temat: Re: BEZPRAWNE sugestie co do WIEKU
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2007-05-20 23:45:15 +0200, Wojciech Bańcer <p...@p...pl> said:

    > Ty opisujesz doświadczenie, a ja zdolność do szybkiego uczenia się,
    > czyli piszesz o czymś zupełnie innym.

    Nie. Po prostu nie przeczytałeś postu :)

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.

  • 92. Data: 2007-05-22 09:43:01
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>

    Any User napisał(a):

    > Zdefiniuj niewolnictwo wg Twojego pojmowania. Bo mnie w szkole nauczyli,
    > że niewolnik nie miał możliwości odejścia od Pana (no chyba, że umierając).

    Nie mógł także tak sobie zajść w ciążę, co w drugim akapicie jest
    sugerowane.

    pozdr

    Radek

  • 93. Data: 2007-05-22 10:15:03
    Od: Any User <t...@t...pl>

    Radoslaw Korzeniewski napisał(a):

    > Nie mógł także tak sobie zajść w ciążę, co w drugim akapicie jest
    > sugerowane.

    Z tym tylko, że tutaj pracownica może zajść w ciążę, a wiąże się to
    jedynie z utratą pracy. IMHO jest bardzo duża różnica pomiędzy utratą
    pracy, a śmiercią...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 94. Data: 2007-05-22 11:02:13
    Od: Sheer <s...@o...pl>

    Jasek wrote:
    > Wracajac do przykladu USA, to wiesz, ze kodeks pracy w tym kraju mozesz
    > spisac na jednej kartce A4? Nie ma platnych urlopow macierzynskich,
    > pracodawcy zatrudniaja kogo chca i wszyscy sa szczesliwi?

    no właśnie! na jednej tylko kartce, ale na *EQUAL* *OPPORTUNITY* *POLICY*
    miesjce się tam znalazło!

    czy to o czymś nie świadczy?

    widać, jeśli Amerykanie mają wybrać KILKA PODSTAWOWYCH wartości których do
    upadłego trzeba bronić to na pewno będzie to BEZWGLĘDNE ZWALCZANIE
    *DYSKRYMINACJI* co do rasy, płci i wieku!

    > Nie zachlystuj sie tym fragmentem filozofii co go liznales. Bo filozofia
    > a rzeczywistosc to 2 rozne rzeczy.

    akurat filozofią egzystencjalizmu pasjonuję się od czasów szkoły średniej
    pewnie właśnie dlatego, iż pokazuje ona wyjątkowo bezlitośnie tragizm życia
    człowieka, wyjątkowo dużo ma wspólnego z rzeczywistością o której ludzie
    ROZPACZLIWIE próbują nie pamiętać, wypierać, oszukiwać się - niestey
    większość robi to bardzo prymitywnie,
    próbuje sobie wmawiać, że:
    "MNIE TO NIGDY NIE MOŻE SIĘ ZDARZYĆ"
    itp. itd. ...

    > Polska i tak zrobila duzy postep jezeli chodzi o dobor pracownikow.

    teraz Polska znajduje się w Unii Europejskiej, 70% prawodawstwa
    obowiązującego obecnie w Polsce jest "narzucone" przez UE
    (thanks God!)

    i zapewniam cię, jeśli ktoś się wkurzy i poda do sądu parę ogłoszeń o pracę,
    lub nagrane na mp3 player pozamerytoryczne uwagi co do wieku wypowiedziane
    na którymś etapie rekrutacji to: PRACODAWCA NIE MA SZANS!

    a kandydat będzie sobie mógł darować szukanie pracy na jakiś czas
    bo będzie mógł żyć z wypłaconych karnie przez
    daną buracką firmę (pieniężnych) ODSZKODOWAŃ MORALNYCH!

    --
    Sheer

  • 95. Data: 2007-05-22 11:03:46
    Od: Sheer <s...@o...pl>

    kender wrote:
    > Tak na marginesie, Ty wiesz, ze Hitler do wladzy doszedl w
    > demokratycznych wyborach? ;)

    ja mówiłem o DOJRZAŁYCH demokracjach!

    --
    Sheer

  • 96. Data: 2007-05-22 11:11:32
    Od: Sheer <s...@o...pl>

    Kira wrote:

    > Jak zawsze. Tylko mimo wszystko, wolę jednak móc kształcić
    > swoje dzieci niż wydawać na cudze. Ty nie?

    "if you tolerate this then your children will be next"

    --
    Sheer

  • 97. Data: 2007-05-22 11:17:02
    Od: Sheer <s...@o...pl>

    Maciek Sobczyk wrote:
    > A tak na marginesie: "Tobie", "Twoje" itp. pisze się z dużej liery.

    tylko wówczas jeśli tego kogoś się szanuje

    > A akceptacja Hitlera w Europie wynika wyobraź sobie nie tylko z czołgu
    > egzystencjalizmu.

    jeśli chodzi o np. "solidarność" Aliantów
    to ze skrajengo EGOIZMU i braku wyobraźni
    z myślenia typu: "JEGO PROBLEM TO NIE MÓJ PROBLEM"

    historia pokazała, że trzeba było w powyższym dodać "CHWILOWO"

    --
    Sheer

  • 98. Data: 2007-05-22 11:25:03
    Od: Sheer <s...@o...pl>

    Jotte wrote:
    > Bardziej serio - duże litery mają w założeniu być wyrazem szacunku,
    > atencji. Szacunku nie otrzymuje się za nic ani ot tak sobie, za samo
    > istnienie. Na szacunek trzeba sobie zasłużyć, a to trwa i wymaga poznania
    > człowieka, aby szacunku do niego nabrać. Aby się przekonać, że jest on
    > szacunku wart.

    ja osobiście mam w zwyczaju obdarowywać nieznajomą osobę tym minimum
    szacunku a priori i zwracać się doń pisząc zaimki z dużej litery

    jeśli jednak zorientuję się, iż swoim postępowaniem taż osoba nie zasługuje
    na mój szacunek wówczas czynię odwrotnie

    co do osoby 'Kiry' to przekonałem się, iż jest ona obrzydliwie *CYNICZNA*

    boję się takich ludzi

    i ich nie szanuję

    ale nie chcę zaczynać personalnej wojny z nikim,
    pewnie niepotrzebnie to wogóle piszę

    --
    Sheer

  • 99. Data: 2007-05-22 11:37:23
    Od: Sheer <s...@o...pl>

    Maciek Sobczyk wrote:
    > Są i to istotne.

    jedne cechy są in plus inne in minus

    poza tym RÓŻNICE INDYWIDUALNE są bardziej znaczące!

    np. znam 45 letniego karatekę o formie fizycznej bez porównania wyższej niż
    90% 18-latków

    i co ty na to?

    a sytuacja gdzie stanowisko pracy jest obliczone aby WYCISKAĆ z pracownika
    300% normy, więc potrzeba NAJWYTRZYMALSZYCH lub o NADLUDZKICH
    predyspozycjach to SURREALIZM!!!

    cywilizowana firma to NIE CYRK gdzie rację bytu mają jedynie ci co stają
    na głowie!

    > Dla konkretnych stanowisk ma. Mówienie, że ma znaczenie dla wszsytkich
    > albo - nie ma znaczenia dla żadnego jest głupią generalizacją, więc
    > udowadnianie sobie odpuszczę.

    prawo to specyfikuje, są zawody w których znosi owe zakazy dyskryminacyjne

    to jednak margines, w 90% zawodów preferencja wieku jest WIDZIMISIE !!!

    --
    Sheer

  • 100. Data: 2007-05-22 11:40:29
    Od: Sheer <s...@o...pl>

    Any User wrote:
    > Z tym tylko, że tutaj pracownica może zajść w ciążę, a wiąże się to
    > jedynie z utratą pracy. IMHO jest bardzo duża różnica pomiędzy utratą
    > pracy, a śmiercią...

    jeżeli *wszyscy* pracodawcy będą ją dyskryminować to NIE MA WYBORU

    tak właśnie było z *niewolnikami* w Rzymie

    nie odchodzili najczęściej nie dlatego, że obawiali się pogoni tylko
    dlatego, że NIE MIELI DOKĄD!

    --
    Sheer