PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kraków lub okolice - Elektronik lub Low Level Developer

  • 1. Data: 2007-05-17 17:02:24
    Temat: Kraków lub okolice - Elektronik lub Low Level Developer
    Od: "Alucia" <a...@o...pl>

    Witam,

    Gdzie w Krakowie można szukać pracy jako Elektronik lub Low Level Developer?
    Nie szukam konkretnej oferty pracy. Interesuje mnie bardziej przegląd firm
    oferujących pracę na takich stanowiskach i warunki pracy w tych firmach.

    Dziękuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2007-05-17 19:21:54
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    http://www.delphi.com/careers/international/poland/

  • 3. Data: 2007-05-18 23:24:30
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl>

> [...]
    > oferujących pracę na takich stanowiskach i warunki pracy w tych firmach.

    Unicard SA