PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop a zmiana pracy

  • 1. Data: 2007-05-17 15:24:51
    Temat: Urlop a zmiana pracy
    Od: Łukasz Filut <o...@p...onet.pl>

    Witam
    Jak to jest z urlopem przy zmianie pracy ? Dostaje na świadectwie od
    obecnego pracodawcy liczbę wykorzystanych dni? A może pracodawca mi
    płaci za niewykorzystany urlop ?

    Pozdrawiam
    Łukasz
    --
    orcus
    Cztery zjawiska blokują postęp ludzkości: ignorancja, głupota, komitety

  • 2. Data: 2007-05-17 16:10:49
    Temat: Re: Urlop a zmiana pracy
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz Filut" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A może pracodawca mi płaci za niewykorzystany urlop ?

    Tak. Jak chce to da urlop na wypowiedzeniu, albu każe pracować i za urlop
    powinneś dostać kase z ostatnią wypłatą.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl

  • 3. Data: 2007-05-17 16:12:02
    Od: Łukasz Filut <o...@p...onet.pl>

    CZYŚCIWO pisze:
    > Użytkownik "Łukasz Filut" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Jak chce to da urlop na wypowiedzeniu, albu każe pracować i za urlop
    > powinneś dostać kase z ostatnią wypłatą.

    dzięki.

  • 4. Data: 2007-05-17 20:02:49
    Od: "darek" <b...@h...pl>

    Użytkownik "Łukasz Filut" napisał w wiadomości:
    A może pracodawca mi
    > płaci za niewykorzystany urlop ?

    Pamietaj jedak o tym, że jeśli płaci to za część urlopu proporcjonalną do
    przepracowanego czasu w danym roku, tak więc zwalniając się np. w maju
    zapłacone będziesz miał za 5/12 x wymiar urlopu, np. za 11 dni w przypadku
    26 wymiaru.

    darek