PracaGrupypl.praca.dyskusje › [prawo] Praktyka,doswidczenia - gdzie ?

  • 1. Data: 2002-09-27 10:46:32
    Temat: Re: [prawo] Praktyka,doswidczenia - gdzie ?
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "studentWPiA" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:an4juf$u4$1@aquarius.webcorp.pl...
    > Studiuje prawo ( dziennie ) i planuje rozgladnac sie za miejscem gdzie
    > moglbym nabyc troche doswiadczenia okolo prawnego.Oczywiscie mam
    swiadomosc
    > ze bede to wykonywal bezplatnie, zalezy mi aby nabyc troche doswiadczenia
    > zawodowego,poznac praktyke i miec juz tzw. pkt do CV.
    >
    > Co byscie polecali ? Jakie sa Wasze doswiadczenia ? Gdzie najlepiej szukac
    ?

    wszelkiego rodzaju Urzedy Wojewodzkie, Marszalkowskie, szeroko pojeta
    administracja. Szczegolnie w czasie wakacji. chociaz mam wrazenie ze i teraz
    z Twojej oferty bardzo by sie ucieszyli: zblizaja sie wybory samorzadowe, a
    wydzialy prawne zazwyczaj maja pod swoja piecza kontrole nad legalnoscia
    uchwal organow samorzadu terytorialnego. Trzeba bedzie "tworczosc" mijajacej
    kadencji przygotowac do archiwizacji, a to idzie w dziesietki tysiecy
    papierkow. Uprzedzam, fucha bardzo niewdzieczna ;) ale tez praktykantom w
    urzedach zlecano zazwyczaj zajecia pokroju uzupelniania repertorium,
    przepisania pisma procesowego, zaniesienia tegoz do sadu itp.

    Przy okazji witam sie ze wszystkimi
    pozdrawiam
    Asia

  • 3. Data: 2002-09-29 20:21:26
    Od: "GB" <g...@a...waw.pl>

    Ludzie czy wy poszaleliście???????? Jeżeli chcesz zdobyć doświadczenie, to
    WASZA PRACA też musi być opłacana!!!!!!!!!!!!
    Twój sposób myślenia upoważnia mnie do złożenia Tobie propozycji, byś wpadł
    do mnie i w ramach zdobywania doświadczenia (troszkę w innym zakresie)
    nieodpłatnie pomalował mi sufit.
    pozdr

  • 4. Data: 2002-10-08 08:46:55
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

> [...]
    > do mnie i w ramach zdobywania doświadczenia (troszkę w innym zakresie)

    No tak, ale pomalowania sufitu nie wpisze sobie do C.V. :)
    Poza tym to calkiem normalne, iz ludzie szukaja tzw stazy (nawet
    bezplatnych), by zdobyc upragnione doswiadczenie - zawsze lepiej wyglada
    roczna praktyka w danej firmie lub "przyuczenie do zawodu" niz bezczynne
    siedzenie i zakuwanie przez cale studia. A w tej chwili, jesli chodzi o
    prawo ale i nie tylko, szukaja wlasnie ludzi z wieloletnia praktyka.
    Gdzie, wiec, normalnie zatrudnia takiego "amatora" ?? Predzej dadza mu
    na poczatek robote, ale bez wynagrodzenia.. i w ten wlasnie sposob
    zdobywa sie punkty do C.V.

    Troche maslo maslane, ale chyba zrozumiale :)

    Pozdrawiam,
    Cass