PracaGrupypl.praca.dyskusjeAvon - znak ktoś tą firmę? › Re: Avon - znak ktoś tą firmę?
    From: "Agnieszka" <a...@N...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Avon - znak ktoś tą firmę?
    Date: Sat, 28 Sep 2002 09:39:29 +0200

    > Avon Cosmetiks Polska. Warszawa -
    > Czy ktoś pracował/uje w tej firmie. Był na rozmowie kwalifikacyjnej?
    > Jak tam jest.
    > Jak płacą, jaka atmosfera, o co pytają?

    Ja kiedys mialam byc pracownikiem biurowym w pewnej firmie, typ dzialalnosci
    podobny do AVON, tyle ze oni zajmuja sie garnkami;) Ale... Moje stanowisko
    zmianialo sie z dnia na dzien:
    - rozmowa kwalifikacyjna - pracownik biurowy, etat, stala pensja
    - 1 dzien szkolenia - kierownik grupy, tlumaczyli tym ze Ci w biurze w koncu
    malo zarabiaja i siedza tylko przy kompie...my musimy otworzyc swoja
    dzialanosc gospodarcza i wynagrodzenie prowizyjne...
    - 3 dzien szkolenia - przedstawiciel, wiedzielismy juz wszystko bo pani
    szkolaca nas, powiedziala nam ze my w biurze siedziec nie bedziemy i sami
    bedziemy latac z towarem
    - egzamin- juz nie poszlam... :)

    I tak oto z pracownika biurowego zamieniono nas w przedstawicieli :)

    Agnieszka